שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    דיאטה בחורף חם: לא נפסיק לשתות

    העובדה שלוח השנה מתקתק חורף לא אומרת שצריך להפסיק לשתות. יש להעדיף מים ולהתרחק ממיצי פירות עתירי קלוריות

    אחרי הרבה שנים של מאמצי הסברה, רבים מאיתנו יודעים היום שחלק גדול מהרגשת החולשה, הרעב וכאבי הראש נובעים מחוסר שתייה מספיקה. התוצאה, לא פעם: התייבשות. להתייבשות יש השלכות מיידיות על חיינו (עור נפול למשל) וגם השלכות ארוכות-טווח יותר (פגיעה במערכות פנימיות למשל).

     

    בני-ישראל היושבים בציון כבר התרגלו איכשהו לשתות בקיץ (אופנת בקבוקי המים המינרליים איתם הולכים לכל מקום, מעידה על כך), אבל יש אנשים שברגע שמחליפים את שעון הקיץ לאחיו החורפי, וממלאים את מדפי הבגדים בחנויות בבגדים חמים, מבינים שהגיע החורף, וחושבים שאפשר להפסיק לשתות. הם כמובן טועים. הנה כמה הסברים למה חשוב לשתות דווקא בחורף, כמה ומה.

     

    מהחלפת השעון עד לגשם הראשון, שגם הוא לא ממש חורף, יכולים לעבור כמה שבועות טובים של חום, חמסינים והתאיידות אדירה.

     

    גם כשהחורף האמיתי מגיע סוף-סוף, מחממים אצלנו בכל מקום בעוצמה כל-כך גדולה, שאנחנו מאבדים נוזלים כמו בקיץ, אם לא יותר.

     

    כמה לשתות? כמה שיותר, אבל 10-8 כוסות מים ליום יעשו את העבודה, ימלאו את הבטן שלפעמים נדמה לה שהיא רעבה אבל היא בעצם צמאה, ויעזרו למי שעושה דיאטה לשטוף את העודפים החוצה.

     

    יש אנשים שנורא קשה להם לשתות מים. אלה יכולים לשתות 3-2 כוסות משקאות דיאטטיים ביום, תה חם או קר, חליטות צמחים ופירות ואפילו קפה (גם כאן, אגב, לא כדאי להגזים).

     

    מה לא כדאי לשתות? מיצי פירות שיש בהם המון סוכר וקלוריות, אבל לא את כל הערכים התזונתיים שיש בפרי; משקאות ממותקים, שאין בהם שום דבר חוץ מקלוריות. ולסיכום, רצוי שהיו לכם בבית גם כמה סוגים של תה וקפה, ממתיקים מלאכותיים וחלב רזה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מים. לשתות 8-10 כוסות ביום והבטן תרגיש שבעה
    מומלצים