דדי צוקר: "לערוץ הקבוצות אין בעיית רייטינג"
יו"ר ערוץ הקבוצות התייחס לאפשרות שחברות הכבלים והלוויין יוותרו על הערוץ. מנכ"ל חברות הכבלים, רם בלינקוב: "אף אחד לא מסתכל עליו, יש לו נתוני צפייה זניחים, כמעט אפס"
ערוץ הקבוצות, ככל הנראה, בדרך החוצה מהממיר. בחברות הכבלים והלווין שוקלים ברצינות להוריד את הערוץ, שנמצא בבעלות טלית תקשורת, מכבי חיפה והפועל תל אביב.
מנכ"ל חברת הכבלים המאוחדת HOT, רם בלינקוב, אמר ל-ynet כי "עוד לא הוחלט סופית להוריד את הערוץ, אבל יש נטייה רצינית לעשות את זה. אף אחד לא מסתכל עליו, יש לו נתוני צפייה זניחים, כמעט אפס".
ההערכות הן שגם yes תעשה את הצעד הזה, ותוריד בסופו של דבר את ערוץ הקבוצות. סמנכ"ל התוכן של yes, יונה ויזנטל, סירב להגיב.
דדי צוקר, יו"ר ערוץ הקבוצות, אמר ל-ynet כי "איש לא דיבר איתנו על הורדת הערוץ". יתרה מכך, הוא מוסיף, "ערוץ הקבוצות נמצא ב-320 אלף בתים במסגרת חבילות הספורט של הכבלים והלווין. מכיוון שאין מדדים של רייטינג לערוץ, המדד היחידי הוא בתגובות האוהדים, ויש גם אוהדים של קבוצות שאינן מכבי חיפה או הפועל תל אביב שרואים את הערוץ ומקבלים מאיתנו שירות. כנראה שהבעיה היא במקום אחר, ולא בנתוני הצפייה".
לדברי גורמים בענף, הסברה היא כי הרעיון להוריד את הערוץ נולד עם תחילת שידורי ה-PPV, והיוזמה להקים ערוץ כדורגל בתשלום החל מהעונה הבאה. בינתיים בערוץ הקבוצות עובדים במרץ על תוכנית ריאליטי חדשה, "שחקן נולד", שמיועדת לגילוי שחקנים צעירים מצטיינים.
דדי צוקר. הבעיה לא באחוזי הצפייה
צילום אתר הכנסת
חברות הכבלים. נתוני צפייה זניחים בערוץ
מכבי חיפה. לא מתרומם
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים