משבת בחנויות בארה"ב: נעלי לברון ג'יימס
מנהלי חנויות לציוד ספורט צופים התנפלות היסטרית של צעירים, רק כדי לרכוש את המותג החדש של נייקי, הנושא את שמו של הכוכב המבטיח מקליבלנד. המחיר - כ-100 דולר לזוג
בילדותו, נהג לברון ג'יימס להסתובב על מגרשי הכדורסל ומחוצה להם עם הנעליים של אלילו הגדול, מייקל ג'ורדן. החל מהשבת הקרובה יוכל ג'יימס להסתובב בגאווה, כשהנעליים הנושאות את שמו יוצאו למכירה לראשונה בחנויות ברחבי ארצות הברית.
מנהלי חנויות לממכר ציוד ספורט ברחבי ארצות הברית צופים התנפלות היסטרית של צעירים על המותג החדש של נייקי, שחתם לפני מספר חודשים עם החברה על חוזה ענק בו יקבל 90 מיליון דולר רק בשביל לפרסם את מוצרי החברה. "אפשר לקרוא לזה 'הארי פוטר, של הסניקרס", אומר ג'מלה לאדי, מומחה למכירת ציוד ספורט מסיאטל.
לפני כחודש, כשחנות "נייקי טאון" בפורטלנד הציעה למכירה מוגבלת ולא רשמית את נעלי לברון, הן נחטפו מהמדפים כמו לחמניות חמות כעבור דקות ספורות בלבד, ועשרות בני נוער מתבגרים חזרו הביתה מאוכזבים, אך עם 100 דולר יותר בארנק.
פיטר קוהלר בן ה-15 מסביר מדוע חשוב לכל נער מתבגר לרכוש את נעלי לברון: "מדוע זה מושך? כמובן בגלל שזה לברון ג'יימס. אנשים לא קנו את נעלי "אייר ג'ורדן" כי הן יפות, אלא בגלל השם של מייקל ג'ורדן".
נעלי לברון יוצאות לחנויות לאחר שעות על גבי שעות בהן ישבו המעצבים של החברה כדי להחליט על צורתן הסופית. טינקר הייטפילד, המעצב הראשי של החברה שאחראי גם לאב הטיפוס של נעלי אייר ג'ורדן, אמר: "בעיצוב הנעליים החדשות אנחנו מיישמים את כל מה שלמדנו לפני שני עשורים בעיצוב הנעליים של מייקל ג'ורדן".
רומיין רוסאו, שהקים את אתר האינטרנט "BASKETBALL.COM", סבור שכל מה שקשור ללברון ג'יימס הוא פופולרי, לא רק הנעליים. לדבריו, מאז הדראפט האחרון הפך לברון ג'יימס למילת החיפוש הפופולרית ביותר באתר שלו.