שתף קטע נבחר

גרנט יככב במסע פרסום של הטוטו

המאמן הלאומי נבחר לככב בקמפיין פרסומי חדש של הטוטו, שיעסוק בסיטואציה הבדיונית: מסעה של נבחרת ישראל לאליפות אירופה בפורטוגל. את ההכנסות יתרום לצדקה

בימים האחרונים כיכב אברהם גרנט בתקשורת המקומית בעקבות מסעו לאליפות אפריקה לאומות בטוניסיה. היום נודע כי דמותו של מאמן הנבחרת הלאומית תמשיך להופיע בעיתונים ובתקשורת האלקטרונית, הפעם בגלל מסע אחר לגמרי, אם כי וירטואלי לחלוטין - מסעה של נבחרת ישראל בראשותו לאליפות אירופה בפורטוגל.

 

גרנט ונבחרת ישראל ביורו-2004 - זהו התסריט הבדיוני עליו מתבסס הקמפיין הפרסומי החדש של הטוטו למבצע 'טוטו-יורו'. על פי המבצע, יזכה כל משתתף שימלא בטופס אחד 32 טורים לפחות בכרטיס גירוד שיקנה לו כניסה להגרלת פרסים בקיץ הקרוב. גרנט יהיה הכוכב המרכזי של הקמפיין שיעלה כ-600 אלף דולר.

 

המאמן נבחר להוביל את הקמפיין הפרסומי הכולל טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות אלקטרוני, שילוט במגרשי הכדורגל ופעילות בתחנות הטוטו. בסרט הפרסום בכיכובו של גרנט, עתיד המאמן להמשיך ולדוש בסיכויי ההגעה של ישראל לפורטוגל.

 

"יצרנו בסרט סיטואציה לא ריאלית, הפוך על הפוך, מפתיעה מאוד ומצחיקה" אמר מנכ"ל מועצת הטוטו, שאול שניידר, "השתמשנו בשפה המוכרת מעולם הכדורגל ובנינו סביב המאמן הלאומי תחושה של ערב משחק גורלי בשפה, בצבע ובאווירה כמעט אותנטיים מחדר ההלבשה. הקשר של הסרט למוצר הוא חזק, ברור ומובהק".

 

על פי הטוטו, גרנט מופיע בפרסום לטוטו מתוך התנדבות מלאה, ואף קיבל אישור בכתב מההתאחדות לכדורגל לככב בפרסומת. את שכר עבודתו בגין הופעתו בקמפיין חילק גרנט לשלושה חלקים שווים. את הסכומים שהתקבלו תרם גרנט לארגון 'וראייטי', אגודת 'עזר לציון' ומרכז העיוורים של מוסדות חב"ד בקרית מלאכי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גרנט. יתרום את הכסף
צילום: ראובן שוורץ
צילום: איי פי
אבוקסיס (משמאל) מול קוסטה מפורטוגל. חלום בהקיץ
צילום: איי פי
הטוטו. קמפיין מושקע
מומלצים