שתף קטע נבחר

בראבוס מחממת SLK ומייבאך

סדנת השיפורים הגרמנית בראבוס, הציגה גרסאות משודרגות ל-SLK החדשה ולמייבאך. מה דעתכם על לימוזינה שמאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות?

סדנת השיפורים הגרמנית בראבוס לא מבזבזת זמן. שבועות ספורים לאחר שנחשפה הרודסטר החדשה של מרצדס, ה-SLK החדשה, מציגים אנשיה גרסת (עוד יותר) ביצועים, המבוססת על ה-SLK55 AMG. נכון, גם AMG פירושו ביצועים, אבל בבראבוס סברו ככל הנראה שנפח של 5.5 ליטר, שמונה צילינדרים, 360 כ"ס ו-0 ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות פשוט לא מספיקים.

 

בראבוס הגדילה את נפח המנוע ל-6.1 ליטר, והוסיפה באמצעות זאת 85 כ"ס - או 445 סה"כ. נתון המומנט, אם תהיתם, עומד על קרוב ל-65 קג"מ, וכך יכולה ה-SLK המוחלטת (בינתיים...) להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות ולהגיע למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-305 קמ"ש.

 

חישוקי "19 עטופים בצמיגי 225/35 מלפנים ו-255/30 מאחור, יסייעו להעביר את הכוח לכביש. בראבוס מציעה כמובן גם שידרוגים למערכת המתלים, הבלימה ושינויי עיצוב, שיסייעו לנהגי האוטובאן ההמומים לזהות מה חלף לידם במהירות גבוהה במיוחד.

 

סופר-לימוזין

 

שלא כמו ה-SLK, ומכוניות מרצדס אחרות, בהן בחרה בראבוס לטפל מיד עם הצגתן, במקרה של מייבאך העדיפו אנשי הסדנה שלא לגעת בלימוזינה המפוארת מכולן. כזכור, מדובר במכונית הפאר היוקרתית ביותר בהיצע מרצדס ואחת היוקרתיות והבלעדיות בעולם.

מדובר גם במכונית לא חלשה בכל קנה מידה - מנוע 12 צילינדרים בנפח 5.5 ליטר, צמד מגדשי טורבו ו-550 כ"ס. כל זה מספיק למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש, ומיאוץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות.

 

אבל כל זה ממש לא מספק את בראבוס. סדנת השיפורים הגדילה את נפח המנוע ל-6.1 ליטר, את ההספק ל-640 כ"ס ואת המומנט ל-105 קג"מ(!) בקירוב. למייבאך "רגילה" יש מעט פחות מ-92 קג"מ. אוי לבושה. גם נתוני הביצועים נהנים מהשיפור הניכר בכוח, ומציעים כעת האצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-300 קמ"ש. מבראבוס לא נמסר אם ניתן ללגום שמפניה ולצפות בנוחות בסרט קולנוע על מסכי ה-DVD במהירות שכזו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרצדס SLK החדשה
גרסת בראבוס
וזו מייבאך-בראבוס
חישוקי "21 וביצועים מרשימים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים