שתף קטע נבחר

מתיחת פנים לפיז'ו 607

הבכירה בהיצע פיז'ו זוכה לקראת תערוכת פאריז למתיחת פנים. כעת יש מנוע דיזל חדש, שינויי עיצוב קלים ושיפורים לנוחות הנסיעה

פיז'ו 607, הגדולה והיקרה בהיצע הדגמים של יצרנית הרכב הצרפתית, עברה מתיחת פנים לקראת השתתפותה בתערוכת פאריז הקרובה. למכונית, שהוצגה במקור בתערוכת פרנקפורט 1999 ונותרה מאז כמעט ללא שינוי, נוסף כעת מנוע טורבו-דיזל חדש, פרי פיתוח משותף עם פורד, כמו גם תיבת הילוכים חדשה.

 

המצטרף החדש להיצע המנועים ב-607 הוא מנוע ה-V6 בנפח 2.7 ליטר ו-204 כ"ס, שמוצע גם ביגואר S-טייפ. כדי להצליח ולהתקין מנוע זה, נדרשה פיז'ו להאריך את סרח העודף מלפנים בשלושה ס"מ, והוא ישודך לתיבה אוטומטית חדשה, עם תפעול ידני ושישה הילוכים. זו האחרונה תוצע גם בשידוך למנוע הבנזין הגדול, V6 בנפח 3.0 ליטר, שזוכה כעת לתוספת קלה בהספק (211 כ"ס לעומת 207) ובמומנט (29.55 קג"מ לעומת 29.1).

 

מתיחת פנים זו היא השנייה אותה עוברת ה-607 בפחות מחצי שנה. עם זאת, הקודמת הייתה מצומצמת יותר והתרכזה בעיקר בשינויי אבזור, כמו הוספת דלת תא מטען ומושבים קידמיים חשמליים, כריות אוויר ליושבים מאחור וכריות "וילון" צדדיות.

 


 

בנוסף למנוע ולתיבת הילוכים חדשים, מציעה ה-607 המחודשת גם כיול טוב יותר למערכת המתלים. לדברי פיז'ו, גרסאות הארבעה צילינדרים נהנות כעת מבולמים משופרים, בעוד שגרסאות השישה צילינדרים מצוידות בחיישן בכל גלגל, לטובת שיכוך טוב יותר של מערכת המתלים האלקטרוניים.

 

לטובת הבטיחות, מצוידות כל גרסאות ה-607 גם בבלמי דיסק גדולים יותר מלפנים, בקוטר 330 מ"מ, כמו גם במערכת בקרת היציבות מהדור האחרון של בוש, המכונה 8.0. במערכת החדשה, ניתן לנתק את בקרת המשיכה והיציבות הדינמית, אך הן חוזרות לפעולה אוטומטית במהירות גבוהה מ-50 קמ"ש.

 

וכדי להשלים את מתיחת הפנים, טיפלו בפיז'ו גם בעיצוב ה-607. כאן השינויים קלים למדי, ונסובים סביב פגוש קדמי חדש עם פתח איוורור מוגדל, פנסי ערפל עגולים, סמל פיז'ו מודגש וסבכה קדמית מעודכנת. פסי חיכוך בצבע המרכב וחישוקי "17 או "18 חדשים, משלימים את השינוי העיצובי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיז'ו 607 המחודשת. שינויים קלים לעיצוב
שינויים קלים לתא הנוסעים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים