שתף קטע נבחר

הונדה: מתיחות בפאריז

יצרנית הרכב היפנית עומדת להציג בתערוכת פאריז הקרובה מתיחות פנים לדגמים שונים - הן לג'אז הקטנה, הן ל-CRV

בתערוכת פאריז שתתקיים בסוף החודש תציג הונדה מתיחת פנים לשני דגמים מוכרים. ראשונה לגאז', סופר-מיני מודרנית ומעניינת, שנייה ל-CR-V, ה"כביש-שטח" המוכר. שניהם יזכו לרענון מראה קל ולשיפורים-שינויים-עדכונים מקובלים.

 

ג'אז

 

אלא שהג'אז, הקטנה בהיצע האירופי של הונדה, זוכה כבר לעדכון קליל שני תוך פחות משנה. הפעם מדובר בפגושים חדשים, מאותתים משולבים במראות הצד (בגרסאות היקרות) וסבכה קדמית שעברה שינוי צנוע. תא הנוסעים זכה אף הוא לשדרוג, ומציע בין היתר גלגל הגה חדש ועיצוב מעודכן לקונסולה. למה שני עדכונים תוך זמן קצר כל-כך? כנראה כי צריך.

 


 

היצע המנועים ותיבות ההילוכים נותר זהה, כל הגרסאות יוצעו מעתה עם ארבעה בלמי דיסק, ואילו בגרסאות ה-1.4 הידניות ניתן יהיה לאבזר את הג'אז - בתוספת תשלום - גם במערכת בקרת יציבות.

 

CR-V

 

הכביש-שטח המוכר, שהוצג במהדורה הנוכחית בסוף שנת 2001, זוכה כעת לעדכון עיצובי ותוספת של מנוע חדש. מדובר ביחידת דיזל חשובה לשוק האירופי, בנפח 2.2 ליטר ו-140 כ"ס שמגיעה למעשה מהאקורד. מנוע זה יוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית. בצד הטכני של מתיחת הפנים מציינים הונדה גם שידרוג למערכת הנעה-כפולה-לפי-דרישה, תוספת של כריות אוויר צידיות (מסוג "וילון"), ומערכת בקרת יציבות. חישוקי "16 יסתירו בלמי דיסק מוגדלים.

 

בכל הנוגע לעיצוב עשתה הונדה שינויים קלים מאוד מאחור, ומעט בולטים יותר מלפנים. אלו כוללים פנסי ערפל שונים, כמו-גם פגושים חדשים ושינוי לסבכה הקדמית. ה-CR-V, כמו הג'אז, תוצע בשוק האירופי החל מחודש אוקטובר, כאשר גרסת הדיזל תצטרף להיצע בחודש מרץ 2005.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הונדה ג'אז מחודשת
סביבת הנהג שונתה, עם גלגל הגה חדש
ומאחור
מתיחת פנים גם ל-CR-V
סביבת הנהג
מאחור השינויים קלים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים