שתף קטע נבחר

מנכ"ל בזק בינ"ל, אבי גבאי, משיב ל"מכתב הפתוח"
"חבל שאתה מייחס לנו את הטיפשות של מי שמשקרים, אסטרטגית או טקטית זה כבר לא חשוב. אנחנו פשוט לא עושים דברים כאלה. אנחנו לוקחים אחריות ומטפלים". מנכ"ל בזק בינ"ל עונה לגדי שוורץ

לכבוד,

 

גדי שוורץ

 

הביטוי "תתמודד" מהמכתב הפתוח שכתבת לי אתמול משך את תשומת ליבי (לא יודע להסביר מדוע). אנחנו מתמודדים כל יום עם הצרכים המשתנים של יותר מ-300,000 לקוחות אינטרנט מהיר מרוצים, ועם יותר מ-1.2 מיליון ישראלים שמחייגים 014. אנחנו מתמודדים מצוין, כי בעסק שלנו יש מדד ברור - הלקוחות בוחרים בנו.

 

מנגד, אני מודה, קשה מאד להתמודד עם מכתב שכתוב מצוין, שעיקרו השמצה לא בדוקה שנשענת, אולי, על אמירה לא נכונה של נציג שירות.

 

מה נאמר? הרי האמת לא באמת מעניינת אותך. אתה לא מחויב לאף כלל אתי, כותב ומשמיץ חברה מצוינת שעוסקת בתחום שיש בו לא מעט התפתחויות, שינויים, שדרוגים וגם תקלות.

 

תקלות יש כל הזמן בעולם האינטרנט. כרטיסים של הראוטרים הכי גדולים נופלים בדיוק כמו הכרטיס במחשב שלך,  וההצלחה שלנו נמדדת בזמן המהיר שבו אנו מקימים מחדש ציוד שנופל. זה נמדד בדקות ובשעות ולא בשבועיים.

 

חבל שאתה מייחס לנו את הטיפשות של מי שמשקרים, אסטרטגית או טקטית זה כבר לא חשוב. אנחנו פשוט לא עושים דברים כאלה. אנחנו לוקחים אחריות ומטפלים.

 

על דברי הבלע שלך אמרו כבר גדולים ממני, ואולי אפילו ממך, ש"הפוסל במומו פוסל".

 

אכן, קלקלת לי את היום, אבל לעוד כמה עובדים שנותנים שירות מצוין וסבלני ללקוחות שחלקם מכירים בקושי דברים בסיסיים במחשב.

 

חבל, חוכמה קטנה היא לכתוב מכתב השמצה בחמש דקות.

 

אבי גבאי, מנכ"ל בזק בינלאומי

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן מיקא
אבי גבאי. "הפוסל במומו פוסל"
צילום: חן מיקא
מומלצים