שתף קטע נבחר

פיז'ו: מעכשיו 206CC דיזל

יצרנית הרכב הצרפתית הציגה גרסת דיזל ל-206CC, הקופה-קבריולה הקטנה שהביאה את בשורת הגג הקשיח-מתקפל למכוניות עממיות

החל מאפריל הקרוב תציע פיז'ו גרסת דיזל חדשה ל-206CC. מכונית הקופה-קבריולה הקטנה תצויד במנוע ה-HDi המוכר של הצרפתים, בנפח 1.6 ליטר והספק מרבי של 110 כ"ס. כן, אותו מנוע שמוצב גם בחרטומה של ה-206, תחת הכינוי "GTI דיזל".


 

מנוע ה-HDi החדש בהיצע ה-206CC, ישודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית, ויאפשר מיאוץ קלאסי מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.5 שניות ומהירות מרבית של 186 קמ"ש. תצרוכת הדלק המוצהרת נעה בין 16.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, ל-23.8 ק"מ לליטר בדרך בינעירונית. וותרו על החישוב - בממוצע זה 20.4 ק"מ לליטר מאד-מאד אופטימיים.

 

גרסת הדיזל החדשה מצטרפת להיצע המנועים הקיים, הכולל כעת צמד יחידות בנזין - 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר. עם נתוני תצרוכת הדלק הרשמיים, ה-CC הקטנה עשויה להיות סופר-פופולרית באירופה, למרות סוג מנוע שאינו מתקשר לנו באופן טבעי למכוניות ספורטיביות באופיין. בישראל, סיכויי השיווק שלה קלושים למדי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים