שתף קטע נבחר

בראבוס משפרת את מקלארן

לא כל אחד יכול להגיד ששיפר מכונית של מקלארן, סדנת רכב מהיוקרתיות בעולם. אבל בראבוס יכולים - והנה ההוכחה: SLR עם עוד יותר כוח

מסתבר שלא חשוב כמה טובה המכונית, תמיד יהיה מי שיחשוב שאפשר "לעשות את זה קצת יותר טוב". והנה ההוכחה: עם 626 כ"ס ו-3.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, אי אפשר לקרוא למרצדס-מקלארן SLR חלשה, או איטית. אבל בבראבוס הגיעו לז'נבה עם גרסה חזקה-עוד-יותר, מהירה-עוד יותר.

 

בראבוס SLR

 

בגרסה של סדנת השיפורים הכמעט-רשמית של מרצדס, מפיק מנוע ה-V8 בנפח 5.4 ליטר לא פחות מ-660 כ"ס, זאת בסיוע מגדש על כמובן. לתוספת המכובדת של 34 כ"ס אחראים, לדברי בראבוס, מערכת קירור וגלי-זיזים משופרים, לצד מערכת פליטה למירוצים. זו האחרונה, אגב, איננה מורשית לשימוש בכביש הציבורי והופכת את הבראבוס SLR למכונית מסלול לכל דבר ועניין. לידיעתכם, אם ממש רציתם לרשום המחאה על סך 600,000 אירו (כ-3.5 מיליון שקל לפני מיסים) ולרוץ לגרמניה להזמין. המחיר, אגב, כולל גם הובלה אווירית לכל מקום בעולם שתבחרו.


 

מלבדת תוספת הכוח, מבטיחים אנשי בראבוס שיפור גם בביצועים: המיאוץ הקלאסי, למשל, אורך כעת 3.6 שניות קצרצרות בלבד, ואילו המהירות המרבית צמחה ל-340 קמ"ש, לעומת 334 "בלבד" ל-SLR סדרתית. דיפרנציאל עם נעילה-עצמית, כך בראבוס, ידאג לתרגם את הביצועים ליכולת כביש (או שמא מסלול...) ראויה.

 

וכדי שכולם ידעו שאתם נוהגים ב-SLR של בראבוס ולא ב"סתם" SLR כמו של השכן, היא מצוידת בחישוקי "20 חדשים, ספויילר קדמי שונה ושינויים קלים נוספים. בתא הנוסעים ישנם הבדלים נוספים, הכוללים בין היתר גלגל הגה שונה, שילוב עור ואלקנטרה באדום ושחור ואפילו שטיחי עור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים