שתף קטע נבחר

מילר ורינהורן משחזרים את הימים הפרועים

ויסקי, טרקטורון והרבה צחוקים – זה מה שיזכרו ליאור מילר ואלון רינהורן מסשן הצילומים של ג'ינס רנגלר. השניים, כוכבי תקשורת בשנות השמונים וחברים טובים אז והיום, נקראו לשחזור הימים הפרועים על סט צילומי קולקציית הקיץ של רנגלר. אלון, היום נשוי + ילד, וליאור גרוש + ילד, השתוללו כילדים בחולות חוף בית ינאי, והעלו זיכרונות מימי הרווקות העליזים, תוך שתיית אלכוהול מרובה ועמידה בפוזה מול המצלמה.

***

 

חסויות בשווי 1.5 מיליון שקל גויסו ליום הסטודנט של תל אביב 2005, שייערך השנה ב-26 במאי. בין נותני החסות: סלקום, 99 ESC, קסטרו,HOT, ‏פריגת, ‏ספרייט, ‏גלידות נסטלה, ‏לוריאל, ‏זוגלובק ואיסתא. מדובר בעלייה של 15% לעומת 2004. יום הסטודנט מופק על ידי חברת נ.כ.ס, החברה הכלכלית של אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, המתמחה בהפקה ושיווק. בפרסום האירוע השקיעה חברת נ.כ.ס 250,000 שקל. מארגני האירוע מצפים ליותר מ-100 אלף סטודנטים וצעירים מגוש דן. בין המופעים: שוטי הנבואה, שרית חדד, עברי לידר, ערן צור, שלומי שבן ואסף אמדורסקי.

***

 

לניאדו תקשורת שיווקית וראובני פרידן IPG נבחרו על-ידי חברת געשים, המתמחה במערכות וברים לטיהור מים, לנהל את פעילות יחסי הציבור והפרסום. חברת געשים נמצאת בבעלות איש העסקים יריב הרמתי ובניהולו של אבי ששון. תקציב יחסי הציבור והפרסום יתמקדו בפעילות החברה בדגש על בר מים דיגיטלי חדיש, G100, פרי פיתוח געשים. תקציב הפרסום המדווח הוא בגובה 2 מיליון שקל. מראובני פרידן IPG נמסר כי הקמפיין יתמקד בעיתונות ובתקשורת האלקטרונית. פעילות יחסי הציבור השיווקיים שתספק לניאדו תקשורת תתמקד בהשקת הבר החדש, בניית אסטרטגיה תקשורתית ויישומה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רינהורן ומילר צילומים לרנגלר
מומלצים