שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    תגיד תודה. גבר-גבר-גבר

    בפרסומת המקוונת שלה, גולדסטאר מנסה לרתום את קול ההמון, מתוך הנחה (נכונה) כי רוב הטוקבקיסטים שייענו לאתגר יכוונו נמוך ויחדדו את המסר הפרובוקטיבי

    לרוב אנחנו לא מתייחסים כאן לפרסומות, לטוב או לרע, למעט במקרים יוצאי דופן. הפרסומת המקוונת של בירה גולדסטאר, המלווה את קמפיין "מלחמת המינים" הטלוויזיוני ("תגיד תודה שאתה גבר-גבר"), ראויה להתייחסות כזו.

     

    בגירסה האינטרנטית של הקמפיין נקראים הגולשים להוסיף משפטי "תודה שאני גבר" (או "ברוך שלא עשני אשה" ואלה מתווספים לכל משפטי המחץ המופיעים באתר. גולדסטאר מנסה לרתום את קול ההמון, מתוך הנחה (נכונה) כי רוב הטוקבקיסטים שייענו לאתגר יכוונו נמוך ויחדדו את המסר הפרובוקטיבי.

     

    המגיבים לא מאכזבים וממהרים לשחרר נפיחות מקלדת רוויות שנאת נשים:

     

    • "תודה שאני גבר. נשים לא יכולות להשתין בעמידה. אבל לנקות את השירותים הן יודעות".
    • "תודה שאני גבר. ככה אני יודע להחנות ברוורס".
    • "תודה:שאני גבר שאני יכול לדפוק ולדפוק ולדפוק כמה שאני רוצא?" (השגיאה במקור).
    • "בירה תשמח לבב אנוש ואישה כמו חור בראש".
    • כשאני אקריח אף אחד לא יחשוב שאני לסבית".

     

    או תגובות שהן סתם מטומטמות:

     

    • תודה שאני גבר. ככה אני יכול לכתוב את השם שלי כשאני משתין על החול.

     

    יותר מתוחכמות אך עדיין סקסיסטיות:

     

    • "תודה שאני גבר, ככה יש לי יותר משתי משבצות מול הכיור בתור השקפת עולם".

     

    כנות:

     

    • "תודה שאני גבר - ככה אני לא צריך לצאת עם כל היצורים השעירים
      הניאנדרטלים האלה. נשים זה נהדר".
    • "מזל שאני גבר. ככה אני לא צריך לדבר ולדבר ולדבר על כל ה"רגשות שלי"...".
    • "מעדיף כרס של בירה על תשעה חדשי הריון".
    • "שאני לא צריך להשתתף בסקר על תחבושות היגייניות".
    • "תודה שאני גבר בזכות אישתי".

     

    פה ושם השתרבבו תגובות של נשים שהתחזו לגברים או פמיניסטים:

     

    • "תודה שאני גבר. כשמדברים איתי, העיניים לא נעצרות בחזה ונשארות תקועות שם".
    • "תודה שאני גבר. מוח זה דבר נורא כבד בראש, תודה שאני לא צריך".
    • "תודה שאני גבר. כך יש לי סיכוי יותר טוב להגיע לכלא".
    • "תודה שאני גבר כי אני מטומטם ולא חווה חוויה מדהימה כמו היריון ובכלל שאני מטומטם..חח".

     

    יש מקום לתהות על מידת התבונה בפרסומת המנסה לבנות מותג על בסיס לעג למחצית האוכלוסייה, אך אם מניחים את הנקודה הזו בצד לרגע, ניתן לקבוע כי גולדסטאר עשתה שימוש חכם במדיום. בזכות הכנסת תגובות הגולשים הלא תקינות פוליטית לפרסומת הצליחה גולדסטאר לשוות לה דימוי אותנטי מהסוג שאין כדוגמתו בפרסומות. (גל מור).

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים