שתף קטע נבחר

שימוש הוגן: תקלה בסמסונג 850 ועוד

על תקלה בסמסונג 850 שחברת פלאפון לא שמחה לגלות, מה הקשר של בזק בינלאומי לאתר ההורדות להלה, ותלונה על מחשב מקולקל של חברת מרדנית

1. תקלה בסמסונג 850

 

יהודה האוזר, לקוח עסקי של חברת פלאפון, שידרג לאחרונה לסמסונג 850. הטלפון, כך הסבירו לו בשירות המכירות של החברה, הוא בין רבי המכר ועל כן מומלץ ביותר. "התלבטתי בין LG לסמסונג ושאלתי אותם בנוגע ל-850. הם מסרו לי שאין באגים במכשיר", סיפר האוזר.

 

ימים ספורים לאחר הרכישה התברר לו כי המכשיר אינו תקין. על אף שקיבל הודעות SMS, MMS או הוריד רינגטונים, בכל פעם שכיבה את המכשיר, נעלמו ההודעות והמזמורים כלא היו.

 

"התקשרתי אל מרכז התמיכה הטכני, דיברתי עם אחד ממנהלי התמיכה בשם ג'וש, ודיווחתי לו על התקלות של הטלפון. הוא טען כי התקלה הזו ידועה להם ויש לחכות עד לעדכון הגירסה לפתרון הבעיה. פתרון אחר שהוצע לי - להחליף את הטלפון ל-TELIT 95".

 

"בעיות? אילו בעיות?"

 

פנינו למרכז המכירות של פלאפון והתעניינו ברכישת המכשיר. אשת המכירות הנחמדה רווית פיארה את הטלפון באוזנינו, וטענה כי לא התקבלו אודותיו תלונות על תקלות. לדבריה, כאשר מתגלות תקלות במכשירים או כאשר מתעורר צורך בעדכון גירסה, החברה מדווחת על כך ללקוחות.

 

ערכנו שיחת ועידה עם האוזר ונציגת השירות הטכני של פלאפון, והופתענו לשמוע נציגה בשם עמית מודה כי "יש בעיות עם המכשיר. אנחנו מודעים לבעיות הקריטיות האלה ופועלים לעדכן את הגירסה. רק לאחר שהגירסה החדשה תפעל כשורה, נפיץ אותה ללקוחות". עמית הדגישה כי לא בכל המכשירים נמחקות ההודעות.

 

פלאפון וסאני, משווקת טלפונים של סמסונג בישראל, מסרו את התגובה הבאה: "התופעות המתוארות התגלו בכמה מקרים בודדים ובאופן אקראי. התלונה הועברה ליצרן ופלאפון פועלת בשיתוף עמו על מנת לחקור לעומקה של התופעה ולמציאת פתרון בימים הקרובים שיבטיח שהמכשירים יעבדו לפי הסטנדרטים של פלאפון".

 

גם אם מדובר במכשירים בודדים, כטענת פלאפון, תמוה כי החברה לא מצאה לנכון לעדכן את כל המשתמשים בדבר תקלה האפשרית במכשירם.

 

2. הצעה מפתה של להלה?

 

דיווח שהתקבל באימייל האדום הפנה את תשומת לבנו להודעה ב"להלה", אחד מאתרי הורדות הקבצים הפופולריים בעברית, לפיה בזק בינלאומי תתרום מחשב אשר יוגרל בין כל מי שיתרום כסף לאתר באמצעות משלוח SMS.

 

האם בזק בינלאומי החלה לתמוך באופן גלוי וישיר באתרים שחוקיותם נתונה בספק? מהחברה נמסר: "לבזק בינלאומי אין כל קשר לאתר "לה לה" ולא ידוע לנו על כל מבצע או שיתוף פעולה עם אתר זה. יתרה מזאת, האתר עושה שימוש לא תקין בשמנו ומציע לגולשים מצג שווא כאילו היו אלו יכולים לזכות במחשב מתנת חברתנו ובחודש גלישה באינטרנט ללא תשלום.

 

"בזק בינלאומי אינה נותנת יד לאתרים המעודדים פיראטיות ברשת ולבטח לא תשתף עימם פעולה. בעקבות הפניית תשומת לבנו לנושא, פנינו לאתר וביקשנו שיסירו את שמנו לאלתר ולא - ניאלץ לנקוט נגדו באמצעים העומדים לרשותנו". 

 

3. תלונה על שירות בעייתי של מרדנית

 

ע' רכש מחשב AMD sempron מחברת מרדנית דרך "וואלה שופס". זמן האספקה המקורי עמד על שלושה ימים אך המשלוח התעכב והמחשב הגיע אחרי 30 יום, בתחילת יוני. כאשר פתח ע' את אריזת הקרטון, גילה כי לוח האם שבור.

 

הוא פנה לשירות הלקוחות של מרדנית ושם ביקשו ממנו להגיע לחיפה כדי למסור את המחשב לבדיקה. מאחר וע', אב חד הורי, מתגורר במרחק 80 ק"מ מחיפה, הוא הסביר לפקידה כי החברה היא זו שצריכה להגיע לביתו כדי להחליף את החבילה. "הם סירבו ועמדו על כך שאני צריך להגיע למעבדה של החברה", הוא כתב לנו. לטענתו, אף סבל מיחס לא ראוי של פקידת שירות הלקוחות.

 

"הלקוח יפוצה"

 

מוואלה שופס נמסר כי: "מיד עם קבלת התלונה פנינו אל חברת מרדנית. מנהל החברה הודיע לנו כי האיחור באספקה חל, ככל הנראה, כתוצאה מהזנה של פרטי אשראי שגויים בהזמנה. ביום 23.5.05 קיבלה חברת מרדנית מהלקוח את פרטי אשראי והמוצר נשלח מיידית לביתו. תלונת הלקוח לגבי אופן השיחה מול נציגת החברה,נבדקת ותטופל בהתאם. לא מוכרות לנו תלונות דומות על נציגי החברה אשר מוכשרים לתת שירות מצויין. על אף האמור ולאור תחושתו הכבדה של הלקוח, שליח החברה יספק ללקוח בשבוע הקרוב, מחשב חדש ויאסוף את המחשב הראשון שנשלח אליו.

 

"עם קבלת המחשב בחברה, תיבדק טענת הלקוח במעבדת החברה. אל הלקוח ישלח גם פיצוי של אזניה ומיקרופון או מקלדת ועכבר המתאימים למחשב שרכש, בהתאם לבחירתו". 

 

נפגעתם משירות לקוי של ספק האינטרנט? קניתם מודם או מעבד וגיליתם שעבדו עליכם? שלחו אלינו את התלונה: computers@y-i.co.il.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים