שתף קטע נבחר

המשביר החדש יפתח רשת הלבשה תחתונה ב-15 קניונים

רשת חנויות הקונספט שתיקרא אצ'סטון-המשביר החדש לצרכן, תכלול חנויות בשטח שבין 600 ל-800 מ"ר, שבהן ישווקו מוצרי קוסמטיקה, בישום, אביזרי אופנה, בגדי ים הלבשה תחתונה ותכשיטים. ההשקעה הצפויה: 60 מיליון שקל

המשביר החדש לצרכן חוזר ובגדול לשוק הנדל"ן. אחרי צמצום שטחי הרשת בשנים האחרונות, מחפש המשביר החדש לצרכן כ-15 אתרים בקניונים, פאואר סנטרים ומרכזי קניות בולטים לפתיחת רשת חנויות קונספט, שתיקרא אצ'סטון-המשביר החדש לצרכן. פתיחת החנויות החדשות צפויה להיעשות בהשקעה של 60 מיליון שקל.

 

אצ'סטון-המשביר החדש לצרכן תכלול חנויות בשטח שבין 600 ל-800 מ"ר, שבהן ישווקו מוצרי קוסמטיקה, בישום, אביזרי אופנה, בגדי ים הלבשה תחתונה ותכשיטים.

 

החיבור העיסקי בין אצ'סטון למשביר החדש לצרכן, מבוצע בעקבות רכישת אצ'סטון את ענק הקוסמטיקה האירופי מריונו לפני מספר חודשים. מריונו העולמית חתמה באוגוסט 2004 על הסכם שיתוף פעולה עם המשביר החדש לצרכן בהשקעה של מעל 10 מיליון דולר.

 

רמי שביט, מנכ"ל המשביר החדש לצרכן אמר כי ההשקעה בפתיחת כל חנות עומדת על כ-3 עד 4 מיליון שקל. הסניף הראשון של הרשת נפתח השבוע בקניון איילון שברמת גן. הוא משתרע על פני כ-750 מ"ר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים