שתף קטע נבחר

אורגון מקימה רשת בקונספט של חנות בתוך חנות

צאת במהלך שיווקי במסגרתו תאגד את 120 נקודות המכירה שלה ברחבי הארץ, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר

חברת אורגון, המייצרת ומשווקת מוצרי הצללה, יוצאת במהלך שיווקי במסגרתו תאגד את 120 נקודות המכירה שלה ברחבי הארץ בקונספט של חנות בתוך חנות. היקף ההשקעה במהלך, שיגובה בקמפיין טלוויזיה, הוא 1.5 מיליון דולר. כיום מוצרי אורגון נמכרים בתוך חנויות מגוונות (של וילונות, שטיחים, פרקטים, ריהוט משרדי ועוד).

 

מטרת המהלך היא לעצב את כל החנויות באופן אחיד, כאשר בעלי החנויות יעברו הכשרות מקצועיות ע"י החברה – בנושאי ניהול, שיווק וכן הדרכות מקצועיות על המוצרים.

 

במסגרת הפעילות השיווקית, השקיעה אורגון לאחרונה בשיפוץ ועיצוב מחדש של חנות הדגל בדיזיין סנטר ברמת גן' בהשקעה של כ- 1.3 מיליון שקל.

 

פיני אוסט, מנכ"ל אורגון, ציין כי לאחרונה ערכה החברה מחקר שוק בו התברר כי אורגון אמנם זוכה למודעות גבוהה כחברה המוכרת והגדולה בתחום מוצרי ההצללה, אך הקטגוריה בכלל של מוצרי ההצללה נמצאת במודעות נמוכה. הציבור אינו מודע מספיק לכלל פתרונות ההצללה המוצעים כיום.

 

אורגון היא יצרנית פתרונות ההצללה השנייה בגודלה בעולם. החברה מייצרת את בפארק התעשייה אלון תבור ליד עפולה, ומייצאת כ- 90% מתוצרתה בכל רחבי העולם.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים