שתף קטע נבחר

סמנכ"ל שירות הלקוחות של סלקום, ירון הורוביץ, פורש

הפרישה נעשית במקביל להליך של רה ארגון באגף שירות הלקוחות בחברה. הורוביץ עובד בסלקום מאז הקמתה

חברת סלקום עומדת לבצע הליך של רה ארגון באגף שירות הלקוחות, במסגרתו מערך השירות הטלפוני יפעל כיחידה עסקית נפרדת. כמו כן ירון הורוביץ, סמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה, הודיע על סיום תפקידו.  

 

במכתב ששלח היום לעובדי סלקום דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות, נכתב כי "קיבלתי את בקשתו של ירון הורוביץ, סמנכ"ל שירות הלקוחות, לסיים את תפקידו בסלקום.

  

"ירון הצטרף לסלקום עם הקמת החברה בשנת 1994 ונמנה על צוות המייסדים. במסגרת מגוון התפקידים הניהוליים שמילא ירון במהלך שנותיו בסלקום ניתן למנות את הקמת מערך החנויות ומרכזי השירות, הקמת מערך המכירות הטלפוני ופיתוח מערך קשרי לקוחות. בשנים האחרונות כיהן ירון כסמנכ"ל שרות הלקוחות של החברה ואף הוביל את פיתוח והטמעת מדיניות השירות של סלקום.

 

"במטרה להמשיך בתהליך שיפור איכות השירות, יחל בימים הקרובים תהליך שינוי מבני באגף שירות הלקוחות,  שמטרתו הפרדה בין מדיניות שירות לבין תפעול מערך השירות הטלפוני. במסגרת זו מונה אילן צחי לניהול מערך השירות הטלפוני, שיפעל כיחידה עסקית נפרדת".

 

עוד כתב לרון, כי "במקביל לתהליך השינוי באגף, תורחב יחידת השירות בחטיבת הלקוחות, ותנוהל על-ידי סמנכ"ל בכפיפות ישירה אלי. יחידה זו תהיה אחראית על התוויית מדיניות השירות של סלקום וניהול פרוייקטים חוצי חברה בתחום שירות הלקוחות (כגון ה- CRM‏).

 

"בתקופה הקרובה, עד למינוי מחליף, ילווה ירון הורוביץ כסמנכ"ל השירות של סלקום, את תהליך השינוי ויתמקד בהמשך הובלת מדיניות השירות של סלקום ופרויקט ה–CRM".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: סיון פרג'
ירון הורוביץ. ביקש לסיים את תפקידו
צילום: סיון פרג'
מומלצים