שתף קטע נבחר

הכרם מעלה קמפיין שקופיות לאבסולוט וודקה

השקופיות המתחלפות למותג הוודקה יוקרנו על קירות ענק, לרגל השקת אבסולוט בטעם פטל

חברת הכרם, יבואנית אבסולוט, מעלה קמפיין שלטי חוצות למותג וודקה אבסולוט, בשיטת פרסום של שקופיות המוקרנות על קירות ענק. מודעות הפרסום מוקרנות בשלב זה על קיר בגודל 90 מ"ר, ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ליד כיכר רבין.

 

המהלך נועד לחזק את קמפיין העיתונות שעלה לאחרונה עם השקת אבסולוט בטעם פטל ABSOLUT RASPERRI. לדברי רונית אפשטיין אבנר, סמנכ"לית שיווק בהכרם: "שיטת הפרסום הייחודית המאפשרת להקרין תחלופה של מספר מודעות פרסום מוארות מדי מספר שניות מתאימה לאבסולוט שהוא מותג דינמי, צעיר ובולט".

 

שיטת פרסום של הקרנת שקופיות על קירות הובאה לאחרונה מאירופה לישראל. מדובר במקרן מיוחד המקרין תמונות פרסום על כל קיר. השיטה מאפשרת פרסום ענק בתוך העיר, על מבנים שונים, ומיועדת בעיקר למשוך את תשומת ליבו של הקהל הצעיר. רוב המיקומים נמצאים בקרבת מקומות בילוי ובמקומות בהם יש תנועה ערה בלילות. השיטה מאפשרת לפרסם מספר פרסומים מתחלפים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים