שתף קטע נבחר

האריה השואג: עמירם פליישר זכה בקמפיין השנה

משרד יח"צ של עמירם פליישר זכה במקום הראשון בתחרות איגוד יחסי הציבור עבור קמפיין לפלאפון "המהפך"

משרד יחסי הציבור עמירם פליישר זכה ב"קמפיין השנה ביחסי ציבור" 2004 בתחרות האריה השואג. פליישר זכה בזכות עבודתו לקמפיין "פלאפון – המהפך: לא רק מדברים". תחרות האריה השואג, האירוע השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, התקיימה בתיאטרון הקאמרי בתל אביב.

 

בהתייחסותו של צוות השופטים לקמפיין פלאפון – המהפך כתבו השופטים: "פעילות היח"צ, שלוותה בפרסום, הביאה לשיפור דרמטי בתדמית המותג. צוות השופטים
מצא לנכון לציין לשבח את המבנה והמתודולוגיה שהוצגו בפניו. מהלך מוצלח של יחסי ציבור, נמדד קודם כל בתוצאות אפקטיביות, בשביעות הרצון של הלקוח, ובשיפור בתדמית של המוצר או השירות המדובר. המטרה בקמפיין זה הייתה בעיקר ליצור שינוי בתדמיתה של חברת פלאפון בקרב הקהל הרחב והמשרד הצליח לשקף בתקשורת את השינוי שחל בחברה על כל רבדיה".

  

סוכנות רודר פין ישראל זכתה במקום הראשון בקטגוריות: יחסי ציבור בינלאומיים עבור פרוייקט "נפש בנפש" להעלאת יהודים מצפון אמריקה ובקטגוריה ארגונים ומלכ"רים עבור העבודה לשגרירות הנוצרית בירושלים.

 

בקטגוריה קשרי קהילה ואיכות סביבה נבחרה במקום ראשון העבודה "רותם חיים עם הסביבה" עבור רותם אמפרט, שביצע לניאדו תקשורת שיווקית.

 

בקטגוריה קידום תדמית ומודעות לארגון ולפועלו נבחרה במקום הראשון העבודה של עמותת "אור ירוק" – עצומת המיליון – קמפיין "גורל או מחדל " של לפידות זמן-אמת.

 

בקטגוריה קידום מודעות לנושא, נבחרה במקום ראשון עבודתה של האגודה למלחמה בסרטן - להפצת צמידי גומי בביצוע דוברת האגודה למלחמה בסרטן, נאווה ענבר.

 

בקטגוריית אירועים, כנסים ומדיה נבחרה במקום הראשון העבודה תוכנית הטלוויזיה "השגריר", בביצוע מחלקת יחסי ציבור של שידורי קשת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים