שתף קטע נבחר
עלית הפסיקה לספק מוצרים לחצי חינם
זאת, בשל סירובה של הרשת להעלות מחירים. הרקע: התחרות העזה במחירים, שמובילות רשתות הדיסקאונט אימפריה ושופרסל-דיל, המוכרות מותגים מובילים במחירי הפסד. יצרן: "אימפריה וקלאבמרקט מוציאות כסף מהכיס בניסיון לפגוע ברשתות הפרטיות"

הפסיקה לספק בשבועיים האחרונים את מוצריה לרשת חצי חינם. כך נודע לידיעות אחרונות. הרקע להחלטה הוא סירובה של הרשת לדרישתה של עלית להעלות את המחירים של חלק ממוצריה.

 

צעדה של עלית הוא עליית מדרגה במתח שבין הקימעונאים ליצרנים, על רקע מלחמת המחירים ומכירת מוצרים מובילים במחירי הפסד.

 

סירובה של חצי חינם להעלאת המחירים נובע מהתחרות העזה במחירים, שמובילות רשתות הדיסקאונט אימפריה של קלאבמרקט ושופרסל-דיל של שופרסל, המוכרות

מוצרים מובילים במחירי הפסד בניגוד לעמדת היצרנים. זאת, במטרה לפגוע ברווחי הרשתות המתחרות, ובעיקר הרשתות הפרטיות.

 

יצרן בכיר אמר לידיעות אחרונות כי "הדרך של הרשתות הפרטיות להתגונן מפני המדיניות של אימפריה ושופרסל-דיל, היא לסרב להעלאות המחירים של היצרניות, ובכך לשמור על מחירים זולים ברשת". בשבועות האחרונים העלתה עלית, כמו גם חברות מזון מובילות נוספות, את מחירי מוצריה ב-10% בממוצע, עקב התייקרות חומרי הגלם בעולם.

 

בשלב זה, לקוחות חצי חינם עדיין לא מרגישים במחסור במוצרי עלית על המדפים משום שהרשת משתמשת במלאי שצברה. לדברי אותו יצרן, אימפריה וקלאבמרקט "מוציאות כסף מהכיס", כדבריו, "ומוכרות מוצרים שונים, כמו חיתולים חד-פעמיים של חוגלה-קימברלי וקפה שחור במחיר הנמוך מזה שבו הן קונות מהיצרן". לדבריו, "שופרסל-דיל ואימפריה מאמינים כי כך יחסלו את הרשתות הפרטיות. בשום מקום בעולם זה לא צלח. ובינתיים כל השוק עצבני", אמר.

 

מעלית נמסר בתגובה כי "בקרוב תיערך פגישה בין נציגי עלית לבין בעלי רשת חצי חינם, זאכי שלום, מתוך כוונה להגיע להבנה". 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים