שתף קטע נבחר

בורגראנץ' משקיעה 2 מיליון שקל במבצע קיץ

הרשת תגריל בין רוכשי מוצריה ריינג'ר ג'ו של פולריס4x4 וכן חופשות באיי נאפה בקפריסין

רשת בורגראנץ' משיקה את מבצע הקיץ שלה תחת הכותרת "קיץ אקסטרים", ובהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל – מתוכם 1.5 מיליון שקל בקמפיין פרסום.

 

הרשת תגריל אחת לשבועיים בין הקונים ממוצריה, ריינג'ר ג'ו של פולריס4x4 המתאים לנהיגה מגיל 16. במקום השני יוגרלו 2 חופשות ל-3 חברים (סה"כ 4) לאייה נאפה בקפריסין הכולל פעילויות כמו קייאקים, כניסה לפארק מים, בננה, מסיבות ועוד. בנוסף תינתן הטבה מייידית – שובר בסכום של 50 שקל לקניית נעלים של המותגים נייקי, טימברלנד, ריבוק, פומה ו- DKNY ברשת סקאל ספורט.

 

חגית קמין, סמנכ"ל השיווק בבורגראנץ', מסרה כי המבצע ממשיך את מדיניותה של הרשת לפנות לקהל יעד של צעירים ונוער עם מבצע המשלב אדרנלין והרפתקאות". המבצע יימשך 8 שבועות, החל מהיום (א').

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים