שתף קטע נבחר

הפרסומאים אישרו סופית את הקוד האתי של הרשות

אמש אושר סופית המדריך לכללי האתיקה של הרשות על ידי איגוד חברות הפרסום לאחר שאושר כבר בשבוע, אך עם הסתייגויות. שקלאר: מקווה שהמשרדים הפרובוקטיבים יאמצו את החלטת האיגוד ויכבדו את ההכרעה הדמוקרטית

איגוד חברות הפרסום אישר אמש (א') סופית את המדריך לכללי הרשות השנייה לאתיקה בפרסומות, אשר גובש על ידי הוועדה המשותפת לרשות השנייה, לאיגוד חברות הפרסום ואיגוד המפרסמים.

 

הנהלת האיגוד אישרה את המדריך כבר בישיבה שערכה ב- 19 ביוני תוך עם הסתייגויות לפיהן, תוך 30 יום יוגש מסמך עקרונות לביצוע מספר שינויים בכללי הרשות, לא תתקיים החמרת חקיקה בכנסת בנושא פרסומות ויהיה המשך הידברות שתבחן את הפרקטיקה של המדריך ותערוך שינויים על פי הצורך.

 

בשבוע שעבר חתמו חלק ממשרדי הפרסום נגד הקוד האתי החדש. מנכ"לים של משרדי פרסום רבים חתמו על עצומה הקוראת לאיגוד משרדי הפרסום לבטל את האישור שניתן לכללי האתיקה החדשים. את המהלך הובילה שירה מרגלית, מנכ"ל משותף במקאן אריקסון, וטל זלצמן, מפרסום אשכנזי זלצמן. משרדי פרסום נוספים שחתמו על העצומה הם זרמון גולדמן, ראובני פרידן, ועוד. מרגלית טענה, כי הקוד החדש נותן פרשנות מחמירה ומגבילה לפרסומות, ופוגע בחופש הביטוי שלהם ובעבודתם.

 

מנכ"ל הרשות השנייה, מוטי שקלאר, אמר: "אנחנו מאוד שמחים שמרבית חברי האיגוד הצטרפו למהלך ואימצו את מדריך האתיקה בישיבת האיגוד אמש. מקווה שמשרדי הפרסום הפרובקטיבים יאמצו את החלטת האיגוד ויכבדו את ההכרעה הדמוקרטית בקרב כל הגופים העוסקים בתחום".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הרשות השנייה. כללי האתיקה אושרו
מומלצים