שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    פורשה 911 מכפילה את ההנעה

    פורשה ממשיכה בחשיפת גרסאות חדשות ל-911, המכונית החשובה ביותר בהיצע שיגדל בעתיד. והפעם: קבריולה עם הנעה כפולה בשתי גרסאות


     

    צמד עלמות החן המופיעות בתמונות שלפניכם, הן גרסאות הנעה כפולה חדשות ל-911 קבריולה. גרסת גג הבד המתקפל ל-997, הדור הנוכחי של ה-911, הוצגה בדצמבר 2004. לפני כחודשיים הכריזו בפורשה על תוספת הנעה כפולה לגרסת הקופה, וכעת מגיע גם תורה של הקבריולה.

     

    כאמור, ה-911 קבריולה תוצע בשתי גרסאות מנוע - קאררה 4 וקאררה S. לראשונה מנוע 3.6 ליטר עם 325 כ"ס, השניה מעלה את הרף עם 3.8 ליטר ו-355 כ"ס. הביצועים, אם תהיתם, אמורים לספק את מרבית בני האנוש - 5.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ו-280 מרביים בראשונה, 4.9 שניות ו-288 קמ"ש בקאררה 4S.

     

    בפורשה מספרים כי גרסאות ההנעה הכפולה עושות שימוש במצמד ויסקוזי, המעביר באופן רציף בין חמישה ל-40% מכוח המנוע לגלגלים הקדמיים בעת הצורך. כך מאמינים בפורשה שה-911 תציג עדיין מאפייני הנעה אחורית, יחד עם תועלת לאחיזת כביש בתנאים קשים (כביש רטוב, שלג או קרח) המתקבלת מחלוקת הכוח גם לפנים.

     

    את ה-911 קבריולה בעלת ההנעה הכפולה ניתן יהיה להזמין עם ערכת הבלמים הקרמיים של פורשה, כמו גם עם מתלים אקטיביים. אלה האחרונים מוצעים באופן תיקני בגרסת הקאררה 4S, ובלחיצת כפתור יכולים לשנות את כיול המכונית בין מצב לנסיעה רגועה ועד למצב נהיגה ספורטיבית.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    פורשה 911 קאררה 4 קבריולה
    וזו הקאררה 4S קבריולה
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים