שתף קטע נבחר

חילוקי דעות בין גיל חובב לכבלים על התוכן השיווקי

גיל חובב לא רוצה פרסומות סמויות בתוכנית שלו, בתוכן השיווקי של HOT חושבים אחרת. האם הוא ייאלץ לעזוב?

מחלוקת שהתפתחה בין גיל חובב לבין מחלקת התוכן השיווקי של הכבלים עלולה לעלות לחובב במשרתו.

 

מגזין הבישול היומי של חובב "גיל חובב והתוספות" עלה בערוץ HOT3 לפני ארבעה חודשים, במסגרת לוח השידורים החדש. לפני כשבועיים איימה מועצת הכבלים והלווין לקנוס את החברה ב-90 אלף שקלים, בעקבות שילוב תכנים פרסומיים בולטים של "מגה" ו"תנובה" בתוכנית.

 

בעקבות המכתב נוצרה מחלוקת בין חובב לאנשי חברת "מקסימום מדיה", האחראים על התוכן השיווקי ב-HOT -וחובב מסרב לשלב את הפרסומות הסמויות בתוכנית. התוצאה: במשרדו של הסוכן עובד מחפוד התבקשו להתחיל בחיפושים אחר מחליף לחובב. הסיבה: חלק ניכר מעלות ההפקה של התוכנית מגיע מספקי התוכן השיווקי, וויתור על התכנים יהפוך את התכנית לבלתי כדאית כלכלית. יש לציין כי החברה המפיקה של התוכנית שייכת לחובב עצמו.

 

בינתיים, במכתב ששלח ל-HOT יו"ר המועצה, יורם מוקדי, הוא הודיע על פתיחת תהליך "הפרה", מול חברות הכבלים, ואם בסופו תימצא HOT אשמה, היא תאלץ לשלם את הקנס. חברות הכבלים טרם השיבו לבקשת ההבהרות של המועצה, אבל הפנימו כמה מהבקשות: הלוגו של "מגה" מאחורי גבו של חובב טושטש, והוא התבקש להחמיא קצת פחות למוצריה של "תנובה", שמספקת את חומרי הגלם לתוכנית.

 

מ-HOT נמסר כי "התוכנית של חובב היא אחת המצליחות בערוץ ואין לנו כל כוונה להחליפו".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים