שתף קטע נבחר

מינהלת סל"ע אינה עונה

פנחס ק. בן 84 מנתניה מנסה להשיג את המינהלת בטלפון כבר עשרה ימים כדי לברר פרטים עבור נכדו שמיועד לפינוי. לטענתו, "אין שום דבר מלבד הודעה קולית - 'התא הקולי אליו הגעת מלא, אין אפשרות להשאיר הודעה'". מינהלת ההתנתקות: היתה בעיה ביום חמישי והיא טופלה. ביום ראשון הקו יפעל

כבר ימים אחדים מפרסמת מינהלת ההתנתקות, מינהלת סל"ע בשמה הרשמי, כי מדינת ישראל ערוכה לפינוי. פרסומות פסטורליות בטלוויזיה, ברדיו, ובאינטרנט מבטיחות כי המדינה מוכנה למתן פתרונות. "פנו מוקדם", מפציר התשדיר.

 

 

אבל המציאות בשטח נראית קצת שונה. כך לפחות לפי עדותו של פנחס ק. בן 84 מנתניה, שנכדו מיועד לפינוי מגדיד: "אני מנסה לתפוס בטלפון את מינהלת ההתנתקות ויש שם משיבון שמודיע שהתיבה תפוסה", הוא אומר ל-ynet.

 

"זה כך כבר לפחות 10 ימים. אני יום יום מנסה לתפוס אותם, אני רוצה לשאול שאלות שנוגעות לפינוי של הנכד שלי. למשל, הוא היה צריך להזמין שמאי ולשלם לו באופן פרטי ורצינו להתייעץ איתם בדברים טכניים שקשורים לעניין. הם מפרסמים את מספר הטלפון 08-6610050. ואין שום דבר מלבד הודעה קולית - 'התא הקולי אליו הגעת מלא, אין אפשרות להשאיר הודעה'", הוא מספר בתסכול.

 

"אם אי אפשר להאמין לפרסומים שלהם בנוגע לפרט קטן אלמנטרי, אז איך אני יכול לסמוך על שאר הדברים שלהם, איך אני יכול להאמין שלשיקים שהם ייתנו יש כיסוי?".

 

פנחס מתלונן: "הנכד שלי בעצמו ניסה להתקשר ולא הצליח. בהתחלה לא האמנתי לו, מכיוון שחשבתי שלא יתכן שמוסד ממלכתי מפרסם בכל אמצעי התקשורת מספר טלפון ואז לא עונה. זה עירער אצלי הרבה דברים בנוגע לאמינות שלהם".

 

ממינהלת סל"ע נמסרה תגובה לפיה משך זמן התקלה קצר הרבה יותר: "היתה בעיה בפרק זמן מסוים ביום חמישי, בזמן שעבדו על הוספת קווים ומוקדנים והבעיה טופלה. ביום ראשון הבעיה צפויה להיפתר".

 

השתתפה בהכנת הידיעה דיאנה חור-ניר
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים