שתף קטע נבחר

הונדה אקורד מתרעננת

המשפחתית הגדולה של הונדה זוכה לעדכון ראשון. חשיפה רשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה, לצד סיוויק חדשה ו-S2000 עם שינויים קלים

לאחר שדיווחנו לכם ארוכות על שינויים קרובים שתציע הונדה בשלל דגמי סיוויק, הגיעה תור האחות הגדולה. האקורד המשפחתית זוכה אף היא למתיחת פנים קלה, ראשונה מאז הוצגה לציבור ב-2002. וכפי שניכר בתמונות ראשונות שנחשפו, מדובר בעיקר בקוסמטיקה קלה, מעין רענון ביניים לקראת מתיחת פנים גדולה ומקיפה, בעוד כשנתיים.

 

לאקורד החדשה, המתמודדת בקטגוריה קשה ומאד תחרותית עם פולקסווגן פאסאט, אופל וקטרה, רנו לגונה ומאזדה 6, יהיה מעתה בעיקר... חרטום חדש. במקום סבכת "V" בעלת חמש צלעות, תתאפיין החדשה בשלושה פסי כסף לא מחוברים. הפס העליון גם צנוע יותר, ואינו מגיע עד מכסה המנוע.


 

שינויים נוספים יהיו באזור הפגוש ויחידות התאורה, חישוקים קלים בחלק מהגרסאות ועוד נגיעות קלות. בסך הכל אכן מדובר במראה מעט רענן יותר, אם כי רק בודדים יזהו אותו ברחוב. מבלי לפרט יתר על המידה, מבטיחים בהונדה שינוי דומה גם בתא הנוסעים, עם עיצוב מחודש לקונסולה ושיפור איכות החומרים.

 

לצד קוסמטיקה זוכה האקורד גם לתוספות אבזור, בהן בקרת שיוט אקטיבית המווסתת את מהירות המכונית לפי התנועה שלפנים (כמו בקאדילק, ב.מ.וו ומרצדס), מערכת התראה למעבר נתיב באופן לא מתוכנן (כמו בסיטרואן). מערכת ההתראה תוצע בשלב ראשון בדגמי הגה ימני בלבד. במילים אחרות, בעיקר ליפן ובריטניה.

 

גם ה-S2000 מתרעננת

 

לצד האקורד המחודשת, תציג הונדה גם מתיחת פנים קלה (מאד) ל-S2000. מכונית הרודסטר הנחשקת עברה מתיחת פנים רק בשנה שעברה, אך היא מהוותיקות בחבורה. תאמינו או לא, אבל הדו-מושבית הזו כבר בת שש שנים.


 

ומה חדש? מצערת על-חוט (לטובת תגובת דוושה עדיפה, טוענים בהונדה), שינויים בניהול המנוע ושיפורים בתיבת ההילוכים. לא שהייתה לנו בעיה גדולה עם הנתונים הנוכחיים, אבל מילא. עוד תתחדש הרודסטר היפנית בגג קשיח מתפרק שונה במקצת ו"ערכת ספידסטר" לכיסוי הגג במצב פתוח. בנוסף יוצעו גוונים חדשים למרכב, שילוב צבעים נוסף לתא הנוסעים ומערכת שמע חדשה המשולבת בקשתות ההתהפכות שמאחורי המושבים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הונדה אקורד המחודשת (סטיישן)
האקורד המקורית
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים