שתף קטע נבחר

רינספיד מציגה: 911 משופרת

סדנת העיצוב השוויצרית רינספיד מתמחה בדגמי תצוגה יוצאי דופן - ובשיפורי פורשה. וכך, בתערוכת פרנקפורט הקרובה היא תציג את האינדי, המבוססת על ה-911 החדשה


 

המגרש הביתי של רינספיד, לפחות בכל הנוגע לחשיפת מכוניות תצוגה מרהיבות ומוזרות, הוא תערוכת ז'נבה. אבל השנה, בחרו ברינספיד לפקוד גם

את תערוכת פרנקפורט הגדולה, ולהציג שם מכונית חדשה מתוצרתם. מדובר במהדורה משופרת לפורשה 911 בשם "אינדי", במיטב מסורת השיפורים של רינספיד ופורשה. את ההשראה, כך טוענים השוויצרים, שאבה הסדנה מדגמי ה-RS הנוסטלגיים של ה-911.

 

כפי שניתן לראות בתמונות, ה-911 המשופרת (מסדרת 997 החדשה) נהנית כאן מעיצוב אגרסיבי יותר, כזה המשווה לה מראה של מכונית מרוץ, ופחות של ספורטיבית ליומיום. כדי להשיג את האפקט הזה השתמשו ברינספיד בנוסחה הברורה, כלומר פגושים גדולים יותר, "חצאיות" בצידי המרכב, ספויילר אחורי דומיננטי וכמובן - חישוקי "19 שחורים ומרשימים. אלו עטופים בגומי רחב במידה 235/35 מלפנים ו-315/25 מאחור. את המראה השונה משלימות מדבקות דגל שח-מט וכיתוב "אינדי".

 

שינויים גם מתחת לעור

 

לצד השינוי בעיצוב החיצוני, מבטיחים ברינספיד הבדלים גם בתא הנוסעים. הבולטים שבהם הינם גלגל ההגה בהשראת פורמולה 1, כמו גם מושבי הספורט התכליתיים. מאחור, אגב, הוסרו המושבים לטובת חסכון במשקל. גלגל ההגה וידית ההילוכים מצופים באלקנטרה. הבדל נוסף מ-911 רגילה, הוא דלתות כנפי שחף לטובת אפקט "שופוני" מיטבי.


 

אבל השינויים אינם רק קוסמטיים. למרות שהאינדי לא נהנית מתוספת כוח, היא דווקא משודרגת בכל הנוגע ליכולת הדינמית. רינספיד מציעה אותה עם ערכת בלמים בעלי קליפרים עם שמונה בוכנות ודיסקים בקוטר 380 מ"מ מלפנים, ומאחור עם ארבע בוכנות וקוטר של 355 מ"מ. גם כיול המתלים שונה, והוא כולל מתלים מתכווננים המאפשרים שינוי גובה המרכב וקשיחות המתלים. ברינספיד מבטיחים הנמכת מרכב של עד 35 מ"מ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רינספיד פורשה 997 אינדי
מושבים ספורטיביים
עיצוב אגרסיבי
גלגל הגה ייחודי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים