שתף קטע נבחר

סיטרואן מרעננת את הקטנות

הצרפתים של סיטרואן הגיעו לפרנקפורט עם מתיחת פנים ל-C3, ל-C2 ואפילו ל-C3 פלוריאל הייחודית. עיקר השינוי: שיפור האיכות בתא הנוסעים


 

סיטרואן הציגה מתיחת פנים לשלוש ממכוניותיה, ה-C3 מקבוצת הסופר-מיני, ה-C2 הקטנה וה-C3 פלוריאל, שעדיין לא החליטה לאיזה פלח בדיוק היא משתייכת (קטנות, קבריולה, טנדר, קופה...). עיקר מתיחות הפנים הוא בתא הנוסעים, שם זוכות המכוניות לקונסולה חדשה, ולהבטחה לאיכות חומרים והרכבה טובים יותר. סוגיה זו היא אחת מנקודות התורפה העיקריות של ה-C3 המשווקת בישראל. ה-C2 וה-C3 פלוריאל אינן משווקות בישראל.

 

פנים חדשות

 

ה-C3 היא לא רק הגדולה מבין השלוש, אלא גם הוותיקה שביניהן. וכך, ארבע שנים לאחר שהוצגה לראשונה, ה-C3 היא גם הנמתחת העיקרית. יש לה כעת חרטום הכולל סבכה שונה עם פתח איוורור אופקי נפרד מתחתיה, ופגוש קדמי חדש. השינוי ממשיך גם לחלק האחורי, שם מותקנות יחידות תאורה שקופות. את הבדל העיצוב משלימים חישוקי גלגלים חדשים בחלק מהגרסאות.


 

את הטיפול הקוסמטי הזה עברו כל גרסאות ה-C3, ובהן גם ה"כאילו-שטח" המכונה X-TR. גרסה זו הוצגה אמנם רק בשנה שעברה, אך מיישרת קו עם יתר הדגמים, בהם ה-VTR בעלת הניחוח הספורטיבי. בעוד שהשינוי ב-C3 גדול יחסית בעיצוב החיצוני, הרי שה-C3 פלוריאל נותרה ללא שינוי, ואילו ה-C2 זכתה לעדכון זעיר בדמות יחידות תאורה אחוריות שקופות.

 

כל גרסאות ה-C3 זוכות - מלבד העיצוב החיצוני - גם לתא נוסעים מחודש. בסיטרואן מבטיחים כעת איכות גבוהה יותר ועיצוב שונה, זאת בכל חלקי תא הנוסעים. בולט במיוחד הוא השינוי לקונסולה, שכוללת כעת מספר מאפייני עיצוב מעניינים כמו המסגרת הכסופה במרכז. קונסולה דומה תוצע מעתה גם ב-C3 פלוריאל וב-C2.


 

מלבד הקוסמטיקה, ה-C3 תוצע מעתה גם עם מנוע טורבו-דיזל חדש. זוהי יחידת ה-1.6 ליטר, 110 כ"ס, המוכרת של פיז'ו-סיטרואן, שתוצע לראשונה בסופר-מיני של היצרנית. בסיטרואן טוענים גם לחידוש בקטגוריית הסופר-מיני לוגמות הסולר - ה-C3 המחודשת תשדך למנוע ה-1.6 החדש מסנן חלקיקים במערכת הפליטה, לטובת צמצום זיהום האוויר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סיטרואן C3 בגרסת VTR מעודכנת
גרסת ה-X-TR. מיישרת קו
בלי הנעה כפולה
סיטרואן C2. יחידות תאורה אחוריות שקופות
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים