שתף קטע נבחר

בזק מוותרת על WOW בפרסום ומשיקה את ה'עכבר'

יוצאת במהלך פרסומי במסגרתו תעמוד דמות העכבר במרכז הקמפיינים הפרסומיים, שידגיש את מהירות האינטרנט המהיר. המהלך מהווה המשך להשקת השפה התקשורתית והסיסמא החדשה שהושקו לאחרונה לכל מוצרי הקבוצה

בזק יוצאת במהלך שיווקי חדש לאינטרנט המהיר, במסגרתו היא מוותרת על WOW בקמפיינים הפרסומיים. המהלך מהווה המשך לשפה התקשורתית החדשה אותה השיקה בזק לפני מספר חודשים כשיצרה שפה אחידה לכל מוצרי הקבוצה תחת הסיסמה "בכל עתיד שתבחר".

 

במרכז הקמפיין וסרט הפרסומת החדש שיעלה בטלוויזיה תעמוד דמות 'העכבר'. בזק הציגה את דמות העכבר בתשדירים קצרים ששודרו בימים

האחרונים בטלוויזיה ולא זוהו כתשדירי בזק, במטרה לעורר סקרנות לקראת המהלך החדש.

 

עכבר האינטרנט של בזק יוצג כשהוא רוקד רץ ומבצע תנועות במהירות. לדברי סמנכ"ל השיווק של בזק, רמי חזן, מדובר בהאנשה של שרות האינטרנט המהיר. "דמות העכבר תהיה מעין 'מדריך' שידריך את גולשי האינטרנט", אמר חזן. לדבריו, זה מאד נכון לבזק לייצר דמות 'אנושית' שתדגיש את החויות הווירטואליות שהיא מציעה.

 

"חיברנו היום את השפה השיווקית החדשה שלנו אל עולם האינטרנט המהיר. האינטרנט המהיר ימשיך להיקרא בשם WOW, כשם גנרי לשירות, אבל בקמפיינים הפרסומיים לא נשתמש עוד ב- WOW", אמר חזן.

 

בבזק מעריכים שדמות העכבר תהפוך במהירות להיות אייקון מוכר. "היום אנחנו מביאים בשורה חדשה על קצב גלישה של 5 מגה למאות אלפי גולשי אינטרנט מהיר של בזק. זו הזדמנות מצוינת ליצור לאינטרנט המהיר 'אייקון', דמות מוכרת, שתוביל את הגולש לעולם של חוויות וירטואליות", אמר חזן והוסיף, "אני בטוח שתתאהבו בעכבר".

 

את הקמפיין מובילים משרד הפרסום יהושע TBWA, חברת ההפקה POV וחברת גרוויטי שייצרה את דמות העכבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים