שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    דרור כהן מתכונן לדקאר 2007
    דרור כהן, נכה צה"ל ומהישראלים הבודדים שהשתתפו בעבר במירוץ הדקאר, מתחיל בהכנות לקראת מירוץ 2007. על הכוונת - מכונית ייעודית של מרצדס ו-400 אלף יורו. בהצלחה

    מירוץ דקאר 2006 יצא לדרכו בעוד כחודש וחצי, מהעיר ליסבון שבפורטוגל בדרכו לדקאר שבסנגל. אלא שעבור דרור כהן, נכה בפלג גופו התחתון ואחד המתחרים המפורסמים של המירוץ הקשה בעולם לפני מספר שנים, המירוץ של 2007 חשוב הרבה יותר. בימים אלה הוא מתחיל בהכנות ראשונות לקראת עונת מירוצי המדבר של 2006, בסיומה הוא אמור להשתתף שוב בדקאר.

     

    לסיקור המלא של מירוץ דקאר 2002, בו השתתף דרור


    דרור כהן עם מכונית המירוץ של מרצדס

     

    אם הכל ילך כשורה - או במילים אחרות, אם יצליח לאסוף את המימון הנחוץ - יש לדרור סיכויים לא רעים להתמודד עם הקשיים בהצלחה. זאת לאחר שנוצר קשר חם בינו ובין קבוצת ORC, המכינה עבור מירוצי הסיבולת במדבר את דגמי ה-ML

    החדשים של מרצדס, עם תיבת הילוכים אוטומטית. מדובר בכלי רכב ייעודיים, ברמת הכנה מהגבוהות שיש בעולם מירוצי המדבר.

     

    דרור, שביקר במטה החברה ובדק את התאמת הרכב למגבלותיו, שופע אופטימיות. "הגרמנים מאמינים מאד ביכולת של הרכב, ומבטיחים תוצאות מצוינות בכל מירוץ בו הוא יתחרה. הם גם מוכנים להכין רכב אחד כזה עבורי, תוך התבססות על עזרה מקצועית מלאה וליווי של קבוצת המירוץ הרשמית, אם אגייס את הסכום המתאים - 400 אלף יורו".


     

    עם ניסיון של השתתפות אחת מוצלחת חלקית, מודע כהן לקשיים שיעמדו בפניו. "אני לא מתכוון לצאת למירוץ ב-2007, אם לא אכין את עצמי מקצועית מכל הבחינות לפני כן. לא רק מנטלית וגופנית, אלא גם באמצעות השתתפות בשניים-שלושה אירועי הכנה לפני כן. למשל ראלי הפרעונים המתוכנן לספטמבר 2006, ולפני כן ראלי טוניס ו-או מרוקו. מדובר במירוצי סיבולת לא קלים, שיאפשרו לי להכיר טוב יותר את הרכב ויכולותיו".

     

    המפרט הטכני למרצדס ML, באיפיון מירוצי מדבר:

    שני מושבים, שלדת מסבך צינורות,

    מרכב פלסטיק מחוזק בסיבי פחם

    עצמות עצה כפולות לפנים ומאחור

    קפיצים ובולמי זעזועים כפולים לכל גלגל

    אורךXרוחבXגובה - 196X200X478 ס"מ

    בסיס גלגלים - 291.5 ס"מ

    משקל - 1,750 ק"ג

    מיכל דלק - 450 ליטר

    תיבת הילוכים - 5 הילוכים, אוטמטית

    צמיגים - 235-85-16

    הספק מרבי - 280 כ"ס

    מומנט מרבי - 35.7 קג"מ

    מהירות מרבית - 200 קמ"ש

    0 ל-100 קמ"ש - 8 שניות

     

    אנחנו מחזיקים לדרור אצבעות, ומבטיחים ללוות אותו בכל שלב של ההכנות.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים