שתף קטע נבחר

ההאמר כבר מוכן למירוץ

מירוץ המדבר הקשה בעולם יזנק לדרכו בסוף דצמבר, והקבוצות השונות השלימו את ההכנות. כך גם אצל מותג השטח האמריקני האמר. אנחנו בטוחים שאתם רוצים לראות איך נראה האמר-מירוץ

כמו בכל שנה, גם בסוף דצמבר הקרוב יזנק לדרך מירוץ המדבר הקשה בעולם, הדקאר. מאות מתחרים במכוניות, אופנועים ומשאיות, יתמודדו במהלך יותר משבועיים על הניצחון במה שנחשב כנראה לאירוע הספורט המוטורי המאתגר ביותר שקיים. אגב, בניגוד למקור, גם השנה לא יצא המירוץ מפאריז. גרסת 2006 של הדקאר תזנק לדרך של אלפי הקילומטרים מפורטוגל. נקודת הסיום, כמו תמיד, תהיה סנגל.


 

וכפי שדיווחנו בעבר, השנה ישתתף לראשונה גם מותג האמר האמריקני, המהווה חלק - צעיר אך רועש - מקונצרן ג'נרל מוטורס. למרות שגם אנחנו היינו שמחים לראות כיצד יתמודד ה-H1 - הרכב הצבאי סביבו נוצרה במקור הילת "גיבור המלחמה" - עם מדבריות מאוריטניה, נאלץ "להסתפק" ב-H3 הקטן והצעיר במשפחה. רק אל תטעו - למרות השם הזהה למכונית אותה תוכלו לראות על כבישי הארץ, ולמרות העיצוב הדומה, מדובר במכונית מירוץ ייעודית לכל דבר ועניין.

 

ההאמר לדקאר יצויד במנוע שמונה צילינדרים (חמישה במקור), וכמובן באין ספור שינויים והתאמות שמטרתם לשפר את יכולת השטח ואת עמידותו בתנאים קיצוניים במיוחד. ודי להעיף מבט קצר בתמונות, כדי להבין בדיוק במה מדובר. עכשיו רק נותר לראות כיצד יצליח רכב השטח האמריקני בניסיון הראשון, מול הקבוצות המנוסות של מיצובישי ופולקסווגן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רובי גורדון, נהג האמר לדקאר
רכב המירוץ
לא בדיוק ההאמר של השכן...
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים