שתף קטע נבחר

זהות לא בדויה: חברות ביטוח יציינו השם שניתן להן ברשיון

המפקח על הביטוח פירסם חוזר המחייב את החברות לציין בפרסומים ובמסמכים גם את השם שניתן להן ברשיון בנוסף לשימוש בשם מסחרי או מותג. המטרה: למנוע הטעיה של מבוטחים לגבי זהות החברה העומדת מאחורי הפרסום

המפקח על הביטוח, ידין ענתבי, פירסם טיוטת חוזר המחייב את חברות הביטוח לציין את השם שניתן להן ברישיון בנוסף לכל שם מסחרי אחר בו הן משתמשות, הן במסמכי הפוליסה והן בשיווק ובפרסום של מוצרי הביטוח.

 

באוצר מציינים כי ההנחיה נועדה למנוע הטעיה של מבוטחים לגבי זהות חברת הביטוח המבטחת והעומדת מאחורי הפרסום. זאת, מאחר שכיום מבוטחים רבים מכירים רק את שם המותג, ולעיתים נוטים לחשוב ששם זה הוא שמה של חברת הביטוח.

 

"מצב זה עלול לגרום לכך שבמערכת השיקולים שמפעיל המבוטח טרם עסקת הביטוח, לא יובאו בחשבון כל הנתונים הרלוונטים למבוטח, והוא יקבל החלטות על בסיס מידע שאינו מדויק", מסבירים באוצר.

 

ענתבי ציין, כי השימוש בשם מסחרי או מותג על ידי המבטחים הוא לגיטימי, כל עוד אין בו כדי להטעות את המבוטח וכל עוד המבוטח יודע בסופו של דבר מי היא החברה המבטחת אותו.

 

ההנחיה תיכנס לתוקף בחודש יוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לע"מ
ידין ענתבי, הממונה על הביטוח
צילום: לע"מ
מומלצים