שתף קטע נבחר

רפלקס חשמלי

הקופה המרהיבה של פורד אינה מיועדת לייצור, אבל מספרת על תוכניות גדולות של היצרן. המטרה: לחדור לשוק המכוניות הקטנות שנזנח עד עתה

תחת הסיסמא "זה הקטן גדול יהיה באמריקה", מציגים אנשי פורד את הרפלקס - מכונית קופה קטנה וחסכונית. לפי פורד מכוניות קטנות הולכות ומקבלות חשיבות גדולה יותר בשוק האמריקני. מרחוק זה אולי לא נראה כך, אבל אם לשפוט לפי פעילויות ניסאן וטויוטה, כנראה שיש בזה משהו. ואנשי פורד מבטיחים לנו שקטן לא חייב להיות משעמם.

 

בפורד מנסים להטביע את הקהל באינפורמציה טכנית, שכוללת הנעה היברידית עם שני מנועים חשמליים (אחד מלפנים אחד מאחור), הנעה כפולה, מנוע דיזל ותצרוכת דלק של 28 ק"מ לליטר. הם גם מספרים על מבנה של 2+1 עם מה שהם מכנים "מושב האהבה". תחשבו לבד.


 

לא, טעיתם. הייחוד של המושב האחורי הוא שניתן בקלות להפוך אותו מתאים לשני ילדים. בפורד מדברים גם על שימוש בחומרים ייחודיים בתא הנוסעים, אוורור שמופעל על ידי תאים סולריים, וגם מסכי DVD לאהובים שמאחור. כן היא מצוידת בטעינה באמצעות אנרגיית השמש למצבר ולאורות הדרך.

 

מה חשוב

 

אבל לרפלקס יש היבטים חשובים יותר. מבחינת מראה היא רומזת לכיווני עיצוב שישמשו את פורד אמריקה בעתיד, וכאשר מדובר במכונית כה נאה זה בהחלט סימן טוב.


קטנה ומבטיחה (צילום: הלל פוסק) 

 

יותר מכך, יחד עם הסינוס המשעשעת של שנה שעברה, מצביעה הרפלקס על כך שגם פורד שואפת לחדור לשוק האמריקני עם מכונית זולה, צנועת מידות ועדיין מיוחדת. המכונית הזו תתבסס על פלטפורמת הפיאסטה והמאזדה 2 הבאות אשר על פיתוחה מופקד היצרן היפני.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פורד רפלקס
צילום: הלל פוסק
חשיפה מעושנת
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים