שתף קטע נבחר

יו"ר בנק הפועלים, שלמה נחמה, עונה למכתב הפתוח

"לא ייתכן שאנו, כבנק, נדאג לאנשים שהם לא לקוחות שלנו. אני מזמין אותך להצטרף עוד היום להיות לקוחת הבנק וליהנות מהטבות ומחירים ללא תקדים". תשובה למכתב הפתוח

לכבוד,

רבקה פריסלר

 

רבקה יקרה, קראתי את מכתבך בעיון והריני להסביר כמה דברים שאני משוכנע שלא ידעת:

 

בנק הפועלים הוא הבנק היחידי במדינת ישראל שאינו מתחשב במיקום הכספומטים שלו, אלא ממקם אותם בכל מקום בו הציבור זקוק לו, כמו למשל בדרום הארץ ובצפונה, לדוגמא: המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע.

 

תחזוקת כספומט הינה דבר יקר ביותר, והעובדה היא שבבית החולים "סורוקה" יש רק כספומט אחד והוא של בנק הפועלים. לקוחות בנק הפועלים זכאים לקבל שירות זה בחינם ואני מזמין אותך להצטרף עוד היום להיות לקוחת הבנק וליהנות מהטבות ומחירים ללא תקדים.

 

לא ייתכן שאנו, כבנק, נדאג לאנשים שהם לא לקוחות שלנו. בתפיסתנו, ללקוחותינו הנאמנים מגיע הכל, ולכן אנו נמצאים עבורם גם ב"סורוקה" וגם במקומות רחוקים יותר. חשוב לי להדגיש כי במקרים רבים אנו נמצאים שם לבד. כי בשל התחזוקה הגבוהה של הכספומטים בנקים אחרים בוחרים שלא להיות במקומות רחוקים.

 

לדעתי, הכנסת תרומת המיטות שנועדה לעזור לכל הציבור בישראל למכתבך, היא עניין מיותר. בנושא תרומה לקהילה מדיניות בנק הפועלים היא לעזור ולסייע ככל שניתן לכל אזרח בישראל, ללא התייחסות לשיוכו לבנק זה או אחר וללא הבדל דת, גזע, מין. תרומת המיטות המיוחדות לבתי החולים בישראל אפשרה אוויר לנשימה לאלפי משפחות בישראל, שעושות ימים כלילות בבתי החולים ויכולות עכשיו ליהנות מתנאים נוחים יותר במצבן הקשה.

 

בברכה,

שלמה נחמה, יו"ר דירקטוריון בנק הפועלים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים