שתף קטע נבחר
צילום: רועי צוקרמן

הדוגמניות - סטייל ז'נבה

תערוכת הרכב החשובה מכולן הוכיחה לרועי צוקרמן את מה שהוא (כאילו) לא ידע: בחורות יפות בבגדים חושפניים מושכות תשומת לב יותר מגברים אפרוריים בחליפות שלושה חלקים

זו לא פעם ראשונה שאני מבקר בתערוכת רכב. בשנת 2001, רגע אחרי ששני בניינים ממש גבוהים התמוטטו באירוע הטרור הגדול בהיסטוריה המודרנית, נכחתי בתערוכת הרכב של פרנקפורט, הנחשבת לאחת הגדולות והחשובות בעולם. אבל התערוכה אז היתה שקטה ועצובה, תוצאה ישירה של אותו אירוע מצער. מבקרים, מציגים ועיתונאים הסתובבו בעיקר בהלם, בשקט, אוחזים בטלפונים סלולריים וצמודים לכל מסך טלויזיה פנוי שהקרין את הזוועה. לא היו הופעות, לא הייתה מוזיקה. בית קברות.

 

טוב. זה היה פעם, לפני שנים מספר. ואם צריך היה למצוא אירוע דומה שהוא הקיצוניות השניה, הרי שזו ז'נבה 2006 הנהנתנית. חוגגת. מאושרת, עשירה בצבע וקול וריח. יצרני הרכב הפגינו את כל שביעות הרצון העצמית שיכלו לגייס. הנערות היו יפות במיוחד, התלבושות היו נוצצות, החיוכים היו גדולים וחפים מכל דאגה. כאילו עבר העולם איזו טלטלה גדולה, ושב לנוע על צירו במשנה מרץ, מנער מעצמו כל בעיה שעשויה לדבוק בו, ולמנוע מהציבור הגדול לבזבז כסף. סליחה, לרכוש מכוניות חדשות.  


זו לנצ'יה אפסילון עם יהלומים משובצים על הדלת, אם לא שמתם לב. זה בסדר, גם אנחנו לא שמנו. תצלומים: רועי צוקרמן

 

ומה הכי בולט לעין? תשאלו כל מי שביקר אי פעם בתערוכת רכב גדולה ובינלאומית. בעצם, עדיף שתשאלו את מי שביקר בתערוכת רכב בינלאומית בימי העיתונות הסגורים שלה. כאשר אין צפיפות גדולה, ואין המון אדם שנדחק בשעות הלחץ כדי לחזות באטרקציות, ומונע כל אפשרות להצטרף לצופים. ומה הכי בולט לעין? העובדה שגם כאן בוחרים יצרני הרכב לשלב כמה שיותר פיסות עור חשופות, ארוכות ושזופות היטב, כדי למשוך עיתונות לתצוגה הפרטית שלהם. במילים אחרות - גם כאן דוגמניות בשר ודם משמשות עיקר כוח המשיכה והקסם.

 

איך? קחו נערה שנראית מצוין, עדיפות ל-1.80 ומעלה, צבע שיער לא נורא משנה אבל השתדלו נא שיהיה ארוך. עיניים גדולות זה כוח משיכה טוב, אבל לא חובה, כי המרחק בין פנים לפנים גדול יחסית. אבל מבנה גוף מאורך, רזה ומעוגל קלות במקומות הנכונים, מחויב המציאות. לא תמצאו כאן נשים מלאות, או נמוכות, או כאלה שאינן יכולות לשמש כמובילות מסע פרסום של בושם חדש. רגע, עקבים גבוהים מאד די נחוצים, שמלה דקת גזרה וקצרה, עם שסע הולם, גם עובד. ואם יש לכם מזל והדוגמנית שלכם מרגישה מאד נוח עם המצב, טובים הסיכויים שתקבלו הרבה מאד חשיפה בכל אמצעי התקשורת. הצלמים יעשו את העבודה, העורכים לא יוכלו (או ירצו) להתעלם מהאסטטיקה.


כך זה נראה בשברולט-אירופה. רגע אחרי, הן קפצו בשמחה (מבוימת מאד ותוך שבירת המראה של המכונית מאחוריו) על הדובר הבכיר

 

יש כמובן גם תת-קטגוריות, כמו למשל ה"דוגמגישות" שמככבות גם כאן. אלה לא רק יפות ויודעות לעמוד בפוזה סקסית לצד הגוף המבריק של המכונית האקזוטית, אלא משמשות גם דוברות, נציגות שיווק, מוכרות אביזרים. נשמע לכם סקסיסטי? אתם צודקים. אבל נראה כי בעולם בו מרבית מעבירי המסר הם גברים, הדוגמניות פשוט שולטות. רגע, יש גברים, אבל הם בדרך כלל בתפקידי שיווק...

 

אז כדי שגם אתם תוכלו להשתכשך בחלק מהסקס שנוכח כל-כך בתערוכת ז'נבה, הבאנו לכם תמונות מייצגות יותר ופחות. אתם (ואתן), מוזמנים לשטוף את העיניים. מארגני אוטומוטור והמציגים הישראלים, מוזמנים לרשום הערות.


מייבאך אקסלרו לתצוגה. הדוגמנית או המכונית?


החברות של דייהטסו טריוס החדש. קצת שמרני הלבוש הזה, לא?


"אנחנו נחזיק בבלונים ואתה תשתדל להביט בפיאט, כן?"


זוכת פרס "השמלה המעניינת שאף אחד לא רוצה ללבוש בז'נבה 2006"


זו דייהטסו UFE-II. היא לא במקרה נראית נמוכה. אלה הן הגבוהות


אוקיי, היו גם גברים. הייתה להם בלורית מפלסטיק. בחיי...


וחזרה למין היפה. וגם לסקודה


הדוגמנית של דודג' היתה ידידותית במיוחד


גם פיאט פנדה הביאה דייט


היישר מתצוגת האופנה. הדוגמנית, לא הטויוטה


דוגמנית יפה לאלפא יפה


עוד דוגמנית יפה, לעוד אלפא יפה


תדריך יציאה למשימה בתצוגת טויוטה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זו לא המכונית שלה
צילום: רועי צוקרמן
והיא לא באמת מדברת בטלפון
צילום: רועי צוקרמן
היא דווקא כן איטלקיה (בדקתי)
צילום: רועי צוקרמן
וגם היא
צילום: רועי צוקרמן
מוכנה לטיול שטח? הדוגמנית של ג'יפ
צילום: רועי צוקרמן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים