שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    חדש: הבלוגים של גלובס

    אתר "גלובס" השיק מערכת בלוגים עסקיים/מקצועיים, המבוססת על מערכת "הבלוגיה" של אתר תפוז.

     

    בלוגים מסוג זה, החורגים מהמקובל של "קמתי-התרחצתי-התלבשתי-הורדתי שירים באופן פיראטי", תופסים תאוצה בישראל רק לאחרונה, באיחור לא אופנתי

    לעומת חו"ל. למעשה, בארה"ב כשאתה מדבר על "בלוג" יש סיכוי סביר שאתה מתכוון לבלוג מקצועי כזה.

     

    גם בארץ יש אי אילו בלוגים מקצועיים - אבל רובם, לא במפתיע, מנוהלים על ידי עיתונאים או עיתונאים לשעבר. בקטע שפירסם בבלוגו עורך "תפוז", ניר אופיר, הוא מציין שהבלוגים החדשים מיועדים למקצוענים, מנכ"לים, אנשי מפתח בקהילה העסקי, יזמים ועוד, והם יאפשרו להם לפתח ולשפר את הקשר של עסקיהם עם קהל הלקוחות, העמיתים והשותפים שלהם באמצעות בלוג.

     

    באתר ניתן למצוא את הבלוגים של מנכ"ל תפוז, גיא אליאב, העורך הראשי ניר אופיר, יו"ר הדירקטוריון, דורון ליבשטיין (בהקמה), ושל איש הרשת הוותיק וחבר הדירקטוריון גדי שמשון. 

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים