שתף קטע נבחר

ישראכרט: מחזור הקניות ביום הבחירות גדל ב-94%

עלייה של 330% במחזור הקניות נרשמה בענף מוצרי החשמל והאלקטרוניקה. המסעדות ובתי הקפה רשמו גידול של 250% במחזור

לפני 8 ימים נערכו הבחירות לכנסת, ואחרי שהתמונה הפוליטית התבהרה, ניתן לומר שיש עוד מנצחים בסיכומו של היום הזה: החנויות, המסעדות, בתי הקפה והקניונים. נתונים שסיפקה היום חברת ישראכרט מלמדים כי מחזור הקניות ביום הבחירות השנה היה גבוה כמעט פי שניים (ב-94% יותר) מהמחזור היומי הממוצע בחודש מרץ.

 

הענפים בהם המחזור ביום הבחירות ביחס למחזור היומי הממוצע בחודש מרץ היה גבוה במיוחד, על פי נתוני ישראכרט, הם ענף מוצרי חשמל ולאלקטרוניקה שרשם עלייה של 330%, ענף הנעלה והלבשה שזינק ב-252%, המסעדות ובתי הקפה רשמו גידול של 250% במחזור, וגם בתכשיטים ושעונים, צעצועים ורהיטים נרשמה עלייה של יותר מ-20% בהכנסות ביום הבחירות.

 

היישובים בהם היתה העלייה הגבוהה ביותר במחזור יום הבחירות בהשוואה למחזור יומי ממוצע של תושביהן בחודש הם: נתניה ( עלייה של 213%), בנימינה (212%), נהרייה (210%), אור יהודה ורמלה (208%).

 

חודשים ינואר-מרץ 2006

 

לגבי הרבעון הראשון של 2006, בחודשים ינואר-מרץ 2006 גדל מחזור הקניות בכרטיסי תשלובת ישראכרט בכ-14% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. שנת 2006 החלה בגידול של 13% בחודש ינואר, 12% בחודש פברואר, וגידול מרשים של 16% במרץ, המושפע ממחזור הקניות הגבוה שהיה ביום הבחירות (התורם כארבעה אחוזים לגידול החודשי). הגידול במחזור נובע בעיקר מעלייה של 11% במספר העסקאות וכן מעלייה של 2% בסכום העסקה .

 

גידול מרשים נרשם בענף תיירות ונופש - 26% בהשוואה לחודשים ינואר- מרץ אשתקד.הגידול במחזור נובע הן מעלייה של 11% במספר העסקאות והן מעלייה של 13% בסכום העסקה. גם בענפי ההלבשה וההנעלה נרשמו גידולים של 18%-19% לעומת רבעון ראשון של 2005.

 

חלקן של עסקאות התשלומים מהמחזור ברבעון הראשון של 2006 הוא 34%, בדומה לחלקן בשנת 2004 (35%). מספר התשלומים הממוצע בעסקת תשלומים בכרטיסי אשראי עומד על 3.9 תשלומים ברבעון הראשון של 2006, לעומת 3.8 ברבעון הראשון של 2005.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים