שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    עלו ברשת: דסקטופ בלוז
    אתרים נבחרים חדשים: שירי דיכאון על שולחן העבודה, פינגווין שיכתוב את המסרים שלכם על השלג, שוכחים איך ללכת בגלל הסגווי, מקבלים הצעות עבודה בחו"ל ושדרת הדוכנים

    הפייבוריט: שדרת הדוכנים

     

    שלומי גבאי מנהל את מתחמי הדוכנים שמתארחים באירועים גדולים בקמפוסים האקדמיים השונים ברחבי הארץ, בעיקר בימי הסטודנט. המתחמים האלה כוללים דוכנים של תכשיטים מקוריים, אמנות שימושית, מוצרים מדליקים בייבוא אישי וכו'.

     

    על מנת להבין איך העסק הזה עובד מבפנים הלך גבאי לעבוד בעצמו בדוכנים האלה. לדבריו, אחרי כל אירוע שאירח את הדוכנים העצמאיים, קיבל עשרות בקשות לאתר דוכן זה או אחר מסטודנטים שרצו לרכוש פריטים נוספים. גבאי הבין שבעלי הדוכנים היו יכולים להרוויח הרבה יותר אם היו פותרים את בעיית הארעיות והאמון שיש לציבור כלפיהם, שנובעת בעיקר מהקושי לאתר אותם יום אחרי המפגש הראשוני. כך, אם המוצר פגום – אין ללקוח לאן לחזור.

     

    לפיכך, השיק גבאי את "שדרת הדוכנים", אתר חדש, הקורא לכל בעלי הדוכנים להתארגן במציאות וגם ברשת באופן כזה שיוכלו ליהנות מאמון רב יותר של הציבור, מעלייה בהכנסות ומהשתתפות פעילה ביותר אירועים ברחבי הארץ.

     

    האתר מאפשר לכל בעל דוכן בירידים המזדמנים וגם בדוכני הקבע בטיילות התיירותיות (כמו אלה שבטיילת באילת), לפתוח "דוכן" בשדרה המקוונת, ולפתח קשר ישיר עם הלקוחות שלו.

     

    הדוכן מצולם ומוצג באתר, והנוכחות שלו שם מייצרת את התחושה אצל הלקוחות שיש למי לפנות עם כל בעיה במוצרים, ומבטלת את תחושת ההונאה שיש ללקוחות מסוימים כלפי בעלי דוכנים.

     

    גבאי שואף לחנך את בעלי הדוכנים לעבוד ביחד, שכן לטענתו – הכוח שלהם גדול בהרבה משל כל יתר המשתתפים בירידים ובאירועים גדולים, שכן הם אלה שמושכים את הקהל לאירועים, והם שמעניקים את הצבע לכל אירוע. נחמד.

     

    כוכב נולד: כוכב עסקי

     

    היזם הוותיק ישראל שטרן, מי שאחראי לכמה מהטרנדים הכי מטורפים שרצו כאן בשנים האחרונות (בהם "חבורת הזבל", ה"פוגים" ועוד המון), מתכנן השתלטות על הרשת. האמצעי – משחק עסקים ממכר בשם "נולד לעסקים", שמשלב את כל האלמנטים הדרושים לייצר באז חדש ברשת: ידע, גישה עסקית, השראה מה"מונופול" ומתוכניות הריאליטי והכי חשוב – פרסים כספיים גדולים לזוכים.

     

    בימים אלה מקיים שטרן פיילוט גדול ביחד עם המכללה למינהל, המאפשרת לסטודנטים שלה להשתתף במאורגן במשחק, להיכנס לנעליים של אנשי עסקים ולקבל החלטות עסקיות שיקבעו את המשך מהלכיהם. בין היתר, מתבקשים הסטודנטים המשתתפים במשחק להחליט אילו נכסים (חנויות/עסקים/נדל"ן/מוניטין) הם רוצים לקנות או למכור באיזה מחיר, איך לשווק ולפרסם, ובעיקר – מתי לצאת מכל עסקה ברווח ניכר.

     

    המטרה היא לצבור כמה שיותר שקלי-משחק, ולעודד שחקנים אחרים לבצע משימות מציאותיות לגמרי שיקדמו את המהלכים העסקיים שלכם. שקלי המשחק מאפשרים למתמודד להשתתף במכירות פומביות שונות, ולצבור בהן "כוכבים", כאשר זה שיש בידיו יותר כוכבים מכל המשתתפים האחרים – לוקח את כל הפרסים – סוף שבוע בברצלונה, וולבו צמודה לחודש ומלגת לימודים. הפיילוט המתקיים בימים אלה יסתיים ב-14 באפריל, ומאותו מועד ייפתח האתר למשתתפים מקרב קהל הגולשים הרחב.

     

    אקטואליה: דנידין לחדשות

     

    בלוג חדש ומשוכלל, שמפעיליו מכנים אותו "דנידין" כשם דמותו של הילד הרואה ואינו נראה מספריו של אבנר כרמלי, מאפשר לגולשים שלא יכולים להתנתק מהחדשות להתעדכן בקביעות בכל אייטם חדש מייד עם פרסומו באתרי התוכן ברשת. הכותרות החדשות באתר מוצגות באדום, כאשר כותרות שכבר ראיתם – מוצגות בירוק. "דנידין" מאפשר חיפוש ואיחזור של ידיעות חדשותיות גם על פי תאריכיהן, ולפי מילת מפתח.

     

    עבודה: מכה עולמית

     

    "מכה" הוא שמו המאוד-ישראלי (ומכאן – גם מאוד גס רוח) של לוח הצעות עבודה לישראלים במדינות שונות בעולם. רוב ההצעות מתמקדות במכירות מוצרי קוסמטיקה בקניונים, אולם יש גם לא מעט אחרות – מאבטחים על אוניות, שמרטפות, אנשי תמיכה, מלווי קבוצות מטיילים ועוד.

     

    עיתונות: הפצצה של קרפין

     

    העיתונאי והבמאי מיכאל קרפין משיק אתר פרטי באנגלית, המציג את "פצצה במרתף", ספרו החדש המתאר כיצד השיגה ישראל את יכולותיה הגרעיניות, וכן כמה מסרטיו הדוקומנטריים, שהידוע בהם הוא "ממשלת ישראל מודיעה בתדהמה", על מסע ההסתה שקדם לרצח ראש הממשלה רבין. באתר אפשר לצפות בקטעי וידאו מתוך הסרטים של קרפין, וגם להזמין עותקים.

     

    מוזיקה: מי יגאל את בשן

     

    אם תשאלו אותנו, רצוי שהאתר הרשמי של זמר ומוזיקאי במעמדו של יגאל בשן יהיה ראוי לשמו. זו רק הערה לסדר, שכן אף שהאתר החדש של בשן מקיף את הקריירה הארוכה שלו, עדיין מדובר באתר חובבני, שנבנה במשאבים מצומצמים ביותר, ופוגע בתדמית של מפעילו במקום לבנות לו דימוי עדכני ונגיש יותר.

     

    האתר חובבני עד כדי כך – שאפילו הדומיין עליו הוא מתארח הוא שרת חופשי לאתרי חינם, וזה, אם להיות עדינים – לא פחות מפאדיחה.

     

    בלי קשר לאיכותו העיצובית והטכנולוגית – האתר רב תוכן. יש בו גלריות של תמונות מהשלבים השונים בקריירה של בשן, דיסקוגרפיה, סיפורים חמודים על נסיבות כתיבת השירים, מידע על תוכנית הרדיו והמופעים של בשן ועוד.

     

    אתרים רפואיים: מקבץ אתרי בריאות חדשים שהושקו בידי גופים פרטיים-מסחריים

      

    ייעוץ דנטלי – קבוצה של רופאי שיניים מציעים שירות חדש: אבחון, ייעוץ וחוות דעת שנייה און-ליין. מפעילי האתר הזה מנמקים את השירות בכך שממילא רוב האבחון בתחום רפואת השיניים מתבצעים נוכח צילומי רנטגן בלבד, שאותם ניתן לשלוח כקובץ ולקבל בדואר חוזר חוות דעת של רופא שיניים.

     

    טבע נגד כולסטרול – חברת התרופות טבע מספקת מידע רב על כולסטרול לטובת כל מי שמתעניין. התכנים: מיתוסים רווחים על כולסטרול, דרכים להורדתו, ייעוץ רפואי, וגם מחשבון שיסייע לכם לבדוק מה רמת הסיכון שלכם לסבול מאירוע לב בעשר השנים הקרובות.

     

    רפואת נשים בשיבא – המרכז הרפואי שיבא השיק אתר המציג את כל פעילותו בתחום רפואת הנשים. האתר מביא מידע בקטיגוריות שונות – הריון ולידה, הפריות חוץ גופיות, גינקולוגיה ועוד, מציג את המחלקות השונות ואת כל הרופאים, מפרסם מאמרים מקצועיים ומפעיל פורומים.

     

    מקבץ: הצחוקיה

      

    כמדי שבוע, הנה מקבץ נבחר מתוך עשרות המשחקים, סרטונים וסתם קישורים מדליקים ששלחו למענכם קוראי המדור:

     

    דחוף את ההאמר – קולאז' משעשע של האמר ענק ומפואר, המורכב כולו מתמונות קטנות של נהגים השולפים אצבע משולשת מולו, כאשר המסר הכללי מאוד סוציאליסטי: "לך תזדיין, אתה וההאמר שלך". (שלחה: קארין אלון).

     

    דסקטופ בלוז – זו ההזדמנות שלכם לכתוב את שיר הדיכאון שתמיד רציתם: קחו את ערכת הבלוז הזו, והרכיבו מקטעי המוזיקה והביטויים את הבלוז שלכם. (שלח: דן דקל).

     

    תשכחו ללכת – וזו פרסומת חמודה מאוד לסגוויי. (שלחה: נועה בן שבת).

     

    מבחן התמימות – וכאן תוכלו לענות על כמה שאלות שייסעו לכם לקבוע אם אתם באמת טובי לב וטהורים כפי שהאמנתם, או שזה הכל קומופלאז'. (שלח: דן דקל).

     

    נקמת החנונים – סרטון פרסומת מדליק, שמוכיח שכדאי להיות נחמדים לחנונים, כי אין לדעת מה יש להם שם בין הרגליים.

     

    נענעי אותו – סרטון ברכה פלאשי ומקוון, שירקיד את הישבנים לכל מי שיקבל אותו. (שלחה: קארין אלון).

     

    ברכת הפינגווין – עוד סרטון ברכה חורפי ומושלג, שמציע לכם את שירותיו של פינגווין התאבדותי בציור המסר שלכם על מסלולי הסקי. (שלח: אלירן כחלון).

     

    חתול תעלול – הקטע הבא הוא אכן מצחיק, אבל בהחלט מיותר וייתכן שגרם סבל לא נחוץ: שימו לב לתגובה המפתיעה של החתול הזה לחוט הקטן שקשרו לזנבו. (שלח: עמית פל).

     

    מותק, הכלב השתגע – והנה מקבץ שכולו נחת: המוני כלבים סקרנים ואידיוטיים להפליא מפגינים כישורים מדהימים, קופצים בזמן הלא נכון, מתנגשים, נופלים, מברדקים ומקרקסים לבעלים שלהם את הצורה. הנאה מובטחת. (שלחה: קארין אלון).

     

    תנועת הצופים – הסרטון הזה אמנם קצרצר, אבל לא יכולנו להתאפק: חמישה גורי חתולים מתוקים עוקבים אחרי כדור פינג פונג. גדול.

     

    אם שותים לא נרדמים – וזו פרסומת מאוד משכנעת למה לפעמים כדאי להיזהר ולא לשתות יותר מדי. רמז: זה עלול להיגמר בגורילה מאוהבת.

     

    הערה: ייתכן כי חלק מהקישורים לא יהיו זמין בגלל עומס זמני

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    כל התגובות לכתבה "עלו ברשת: דסקטופ בלוז"
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים