שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    סלקום השיקה אתר תוכן קהילתי - heep.co.il
    מפעילת הסלולר מנסה לרכב על גל התוכן מבוסס הגולשים באמצעות אתר שיפעל בסלולר ובאינטרנט. יאפשר לגולשים להעלות ולשתף תכנים חוקיים ומקוריים

    לאחר שהתמקדה בתחום המוזיקה בסלולר, סלקום מהמרת על הצלחת התוכן מבוסס גולשים גם בסלולר. החברה השיקה היום (ב') אתר תוכן קהילתי בכתובת heep.co.il, המאפשר למשתמשים להעלות תמונות וקטעי וידאו מקוריים – במחשב ובסלולר – ולשתפם עם גולשים אחרים.

     

    האתר, הפתוח גם ללקוחות אורנג', פלאפון ומירס, מאפשר למשתמשים לפרסם תמונה או קטע וידאו שצולמו במכשיר הסלולרי באמצעות משלוח הודעת MMS או באמצעות העלאת קובץ.

     

    כל משתמש יכול לצפות, לדרג קבצים של משתמשים אחרים, להוסיפם למועדפים שלו או ליצור קשר עם השולח. לכל משתמש בשירות יש עמוד אישי, הכולל את כל התכנים שפירסם ותכנים של אחרים שאהב.

     

    העמוד הראשי של האתר מפנה לשתי קטגוריות ראשיות - וידאו או תמונות, הכוללות את 10
    התמונות או קטעי הווידאו הפופולריים, ושלושת המשתמשים הכי פעילים, וכן לצפות בקובץ המומלץ על ידי המערכת. מלבד זאת, בעמוד הראשי המינימליסטי מתפרסמים שלוש התמונות או קטעי הווידאו הפופולריים. השקה מוגדרת "רכה", ופעילות האתר הרשמית, אשר תלווה בפרסום, תחל ב-17 ביולי.

     

    התקווה: לרכב על גל ה-Web 2.0

     

    בסלקום מקווים לייבא בהצלחה לסלולר את מגמת התכנים המיוצרים על ידי הגולשים ( UGC - user-generated content) באינטרנט, המונעת, בין השאר, באמצעות טכנולוגיות אינטרנט ידידותיות כמו Ajax.

     

    במסגרת המגמה הזו, שזכתה לכינוי הכולל Web 2.0, קמו קהילות גולשים היוצרים ומשתפים בתכנים. המצליחים והמוכרים בהם הם הרשת החברתית Myspace, הכוללת כ-87 מיליון משתמשים רשומים, אתר שיתוף הווידאו YouTube, בו צופים כ-30 מיליון גולשים מידי יום ואתר שיתוף התמונות Flickr.

     

    בחברה מתבססים על כך ש-70 אחוז מהטלפונים הסלולריים הנמכרים כוללים נגן MP3, וב-70 אחוז מהם משולבת מצלמה מובנית.

     

    150 צעירים וליטל מייזל

     

    לקראת הקמת האתר, סלקום גייסה 150 צעירים, שצוידו בטלפון-מצלמה לצילומי וידיאו קליפים וסטילס, כדי להתחיל את פעילות התוכן בייצור-עצמי בישראל. צעירים אלה "המייצגים את כל שכבות האוכלוסייה ומשקפים את כל מרכיביה", על פי החברה, יצרו בחודשים האחרונים תכנים עבור האתר, והתקווה היא שהם יסייעו ליצור את ה"באז" שיחבר גם אחרים לאתר.

     

    בין המגויסים ליטל מייזל, עורכת וידאו מרמלה, שהתפרסמה לאחר שהכינה עם חברתה קליפ ביתי לשיר Hey של הפיקסיז. הן העלו את הקליפ לאתר הווידאו הקהילתי YouTube ומבלי שהתכוונו לכך הפכו לכוכבות רשת, עם יותר משישה מיליון צפיות.

     

    נוסף על כך, בחודשיים הראשונים לפעילות האתר תיערך תחרות צילומים יומית, ויוענק פרס יומי בסך 1,000 שקלים. בהמשך תיערך גם תחרות יצירת רינגטונים, טרוטונים וקליפטונים. האתר אינו מספק לגולשים כלי עריכה.

     

    סלקום לא תתגבר את התכנים המופצים באמצעות האתר בסרטונים מתוך תוכניות טלוויזיה או סרטים, ותפקח על הפצת התכנים ברשת החברתית שלה, כדי למנוע הפרה של זכויות יוצרים. לשם כך,
    החברה מינתה עורך אשר יסנן תכנים אשר יועלו ללא רשות היוצרים.

     

    מחירים

     

    מרבית הלקוחות של סלקום יכולים להשתמש בשירות החדש, אם כי רק בעלי טלפונים דור שלישי יוכלו ליהנות מכל יכולותיו – כולל צפייה בקטעי וידאו.

     

    צריכת התוכן הסלולרי נכללת במסגרת חבילת גלישה והיא ללא עלות נוספת על התכנים. משלוח קטעים חדשים לאתר במספר 6363 מוצעת בעלות משלוח MMS רגיל.

     

    סלקום מציעה חבילת גלישה בלתי מוגבלת בעלות של 26 שקלים לחודש וכן חבילות בנפח 100 מגה בייט למכשירי דור שלישי ו-30MB למכשירים אחרים בעלות של 19 שקלים לחודש. השימוש באתר האינטרנט מוצע ללא תשלום. 

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים