שתף קטע נבחר

היעד של מכבי חיפה - יותר מ-4,000 מנויים

בהנהלת האלופה לא מרוצים מקצב מכירת המנויים לעונה הקרובה ופתחו בקמפיין פרסומי לקידום העניין. מנהל השיווק של הקבוצה: "הצפון היה צריך להרגע מהמלחמה"

המלחמה בצפון והחלטת אופ"א למנוע קיום משחקים בינלאומיים בישראל פגעה בוודאי בקצב מכירת המנויים של מכבי חיפה לקראת העונה הקרובה. אולי בגלל זה, פתחה היום (א') האלופה בקמפיין פרסומי חדש שיעודד את האוהדים לרכוש מנוי. "הולכים לתת את הנשמה - הולכי לעשות מנוי", זוהי הסיסמא שנבחרה לקמפיין, שיעלה לה 200 אלף שקלים, ערב המשחק הביתי הראשון מול מ.ס. אשדוד בקרית אליעזר. 

 

עד כה מכרה הקבוצה כ-3,500 מנויים בלבד, כמות הפחותה בכ-500 מנויים ביחס לעונה שעברה. "עם סיום המלחמה בצפון התחלנו לעבוד על הקמפיין הזה" אמר טל גולדשטיין, מנהל השיווק של הירוקים. "לצערנו זה קצת מאוחר כי התחילה הליגה, אבל זה לא היה נכון לצאת במסע שיווקי עם סיום המלחמה. הצפון היה צריך להרגע מעט. היעד שלנו הוא לעבור את מחסום 4,000 המנויים. זה לא יהיה קל".

 

לפני המשחק הביתי מול אשדוד בליגה, צפוי לחיפה מפגש עם הפועל פתח תקווה בקרית אליעזר במסגרת גביע הטוטו. לרשות רוני לוי יעמוד סגל חסר מאוד, בגלל העדרותם של שחקני הנבחרת, שיצאו להולנד לקראת המשחק מול אנדורה. בשער צפוי לפתוח השוער השלישי, אמיר אדרי. הוא, כמו צעירים אחרים בקבוצה ינסו לנצל את ההזדמנות להוכיח את יכולתם.

 

לפני פתיחת המשחק יתקיים טקס אזכרה ל-13 מהנופלים במלחמה האחרונה ובהשתתפות המשפחות השכולות. הכרוז יספר על הנופלים. כמו כן יציינו הצופים והשחקנים את זכרם בדקת דומייה.

 

השבוע צפויה מכבי חיפה לחזור ולהתאמן במתקן האימונים המשודרג בכפר גלים שעבר שיפוץ נרחב ויהפוך למתקן האימונים המפואר בארץ. על השידרוג אמונים המנכ"ל איתמר צ'יזיק ומנהל המתקנים ציון ביטון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
אוהדי מכבי חיפה. אין התלהבות
צילום: צפריר אביוב
מומלצים