שתף קטע נבחר

21% מבעלי הרכב לא יודעים היכן הם מבוטחים

נתוני SmartMoney מלמדים: רבים מבין המבוטחים באמצעות סוכני ביטוח אינם זוכרים או מודעים לשם החברה שבה נרכשה עבורם פוליסת הביטוח

21% מהנרשמים לשירות של קבלת הצעה לביטוח רכב, אינם יודעים באיזו חברה הם מבוטחים. כך עולה מניתוח נתוני הנרשמים של האתר לצרכנות פיננסית SmartMoney. הנתונים מבוססים על לקוחות שנרשמו לשירות באתר המאפשר לקבל הצעות לביטוח רכב.

 

גבי בן עמי, מנכ"ל בסט רייט, מפעילת האתר, אומר כי נתונים אלה מעידים כי רבים מבין המבוטחים באמצעות סוכני ביטוח אינם זוכרים או מודעים לשם החברה שבה נרכשה עבורם פוליסת הביטוח על ידי הסוכן.

 

עוד עולה מהנתונים, כי 16% מהנרשמים לשירות של קבלת הצעות לביטוח רכב הינם מבוטחים בחברות ביטוח שפועלות באופן ישיר (לא באמצעות סוכנים).

 

83% מהנרשמים באתר הצהירו כי לא הגישו תביעות כנגד חברות הביטוח בשלוש השנים האחרונות, ל-12% מהם היתה תביעה אחת ולכל השאר היו שתי תביעות ומעלה.

 

בנוסף, הנתונים מראים כי יצרן הרכב הפופולארי ביותר בקרב מבקשי הצעות לביטוח רכב, הוא מאזדה. במקום השני מדורג יונדאי ואחריו: פיאט, סובארו, טויוטה, פולקסוואגן, רנו, פיג'ו ומיצובישי.

 

נתון נוסף שעולה מהמחקר של האתר הוא ש- 87% מהמתעניינים בביטוח רכב, מעוניינים בביטוח חובה ומקיף לעומת 21% שמעוניינים בביטוח חובה וצד ג', 19% שמעוניינים בביטוח מקיף ואחוזים בודדים שמעוניינים בביטוח חובה בלבד.

 

אתר SmartMoney משמש כגורם מקשר בין צרכנים המעוניינים בשירותים פיננסיים לבין גופים המספקים שירותים אלה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר פרטוש
רכב אחרי תאונה. לאן צריך להתקשר?
צילום: מאיר פרטוש
מומלצים