שתף קטע נבחר

"למישהו היה חשוב מאד להרוס"

36 שעות אחרי שבולדוזר עלה על מסלול המירוץ הראשון והמקצועי בישראל, והרס אותו עד היסוד, חוזרים אנשי ynet לאתר כדי להביא את התמונות הכואבות, ולשוחח עם אנשים שאיבדו את האמון במדינה

"אין ספק שלמישהו היה חשוב, ממש חשוב, להרוס את המסלול הזה במהירות. בלי להתמזמז יותר מדי על 'תלך תבוא', על 'בחייך, רק עוד כמה ימים', על 'הנה, אוטוטו מגיעים האישורים'. מישהו רצה לחסל את העסק הזה עכשיו, היום, אתמול, ולא יום אחד אחרי. בחייך, תראה לי עובדי פיקוח שמגיעים מרצונם החופשי וכחלק מהעבודה הרגילה לחור נידח כזה, באמצע ליל הסערה הכי מטורף של החורף הנוכחי, עם רעמים, ברקים, ברד, גשם ורוחות, ואני אראה לך פוליטיקה נקייה משחיתות. לא היו לו עדיין אישורים מתאימים? בית המשפט עדיין דן בבקשות? תסתכל מסביב למתחם על כל המזהמים, על המחצבה ומפעל גריסת המתכת. כל עסק שני בתל אביב מתחיל לעבוד בלי רישיונות מתאימים ומוציא אותם תוך כדי עבודה. סוגרים אותו? הורסים אותו? אם יעשו את זה, לא יהיה לאן לצאת בעיר הזו".

 

 

את הדברים האלה לא סיפר לנו ברק גולדפינגר, בעל מסלול המירוצים הראשון בישראל, עליו דיווחנו רק לפני שלושה שבועות תחת הכותרת המבטיחה "חשיפה: מסלול המירוץ הראשון בישראל". גולדפינגר עדיין המום מהאירועים שעברו עליו ביומיים האחרונים, מאז נהרס המסלול שבבעלותו באישון ליל, על-ידי היחידה הארצית לפיקוח על הבנייה של מחוז מרכז במשרד הפנים. הדברים נאמרו על-ידי בכיר שבקיא בהתנהלות גופים ממשלתיים, כמו זה שלקח על עצמו את החיסול המאד יסודי של התשתית המבטיחה, המקצועית והמושקעת ביותר של הספורט המוטורי והדרכת הנהיגה בישראל.

 

מאות גולשים הגיבו לכתבת ההרס הראשונית שעלתה ב-ynet, ועשרות אחרים הגיבו במיילים נזעמים. רובם טענו כי מדובר במעשה חסר היגיון המוכיח כי המדינה מתנכלת במכוון לספורט המוטורי, חלקם טען כי מדובר במעשה לגיטימי ונחוץ, אם ברצוננו להפוך למדינה שומרת חוק.

 

ומה אתם חושבים? ספרו לנו.


פורסם לראשונה 28/12/2006 23:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תוואי המסלול בתכניות
המסלול כפי שנסלל במציאות
צילום: עמוס באר
יש מסלול מירוץ בישראל!?
צילום: רונן טופלברג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים