שתף קטע נבחר

שש תודות, קינה אחת

ממש עם ירידת הגיליון הזה לדפוס, כמו שאוהבים לציין אצלנו, נודע לנו כי מחמת היעדר אישורים מתאימים, הגיע איש אחד אמיץ לבדוק תוך כמה זמן הוא מקיף את המסלול עם D9 גדול, כשהכף הכבדה במצב אופקי ותחתון. במילים אחרות, היה מסלול

חתיכת צוות לא קטן התגייס לעזור לחבורת פרחחי בלייזר לתת בגז ולשרוף צמיגים. למי תודה? קודם כל, ומעל הכל, לאון יעקבסון, ליאור לוי ודני גלטר מ"דרייב־ארט נהיגה בשליטה" — האנשים שניסו להכניס מעט שכל בקודקודם (או יותר נכון, ברגלם הימנית) של חבורת ניאנדרטלים עם אדום בעיניים. הרבה תודה גם לצמד סובארו אימפרזה־פיז'ו 106, שתי מכוניות ראלי שהעמידו את עצמן באדיבות יובל מלמד, האיש והספארקו, להתעללות יזומה וחסרת אחריות בידינו.

 

ואם כבר, תודות וברכות לחברת טאייר־קלאב, שאשכרה האמינה לאיציק שאשו כשהבטיח שארבעת צמיגי הספורט מתוצרת "טויו" שלקחנו בשביל הפיז'ו הקטנה, ישמשו אותנו לשיט אבובים בירקון המערבי.

 

אה, וגם לברק גולדפינגר, שהעמיד לרשותנו את המסלול, מגיעה המון תודה — וגם כמה מילות ניחומים, אם כבר. כי ממש עם ירידת הגיליון הזה לדפוס, כמו שאוהבים לציין אצלנו, נודע לנו כי מחמת היעדר אישורים מתאימים, הגיע איש אחד אמיץ לבדוק תוך כמה זמן הוא מקיף את המסלול עם D9 גדול, כשהכף הכבדה במצב אופקי ותחתון. במילים אחרות, היה מסלול. ואחלה מסלול היה, אגב.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בתמונה: האימונים שעוברים נהגי D9 בבלטה
צילום: איי אף פי
מומלצים