שתף קטע נבחר

חזון אחרית הימים של הונדה FR-V

זוכרים את ה-FR-V, המיניוואן שסבל מבעיות מחיר ומחסור בתיבה אוטומטית? מסתבר שהוא עומד לקום לתחייה בשוק המקומי ולהתחרות במאזדה 5

ההצלחה הגדולה של מאזדה 5, ממשיכה לגרום למותגים נוספים לפזול לתחום המיניוואנים הקומפקטיים. קורא התיגר החדש יגיע הפעם מהונדה. שנתיים אחרי שנחת כאן מקבל סוף סוף ה-FR-V גרסה אוטומטית, ולא פחות חשוב מכך - גם תמחור תחרותי. עם מחיר שיחל ב-151,000 שקלים, הוא מכוון ישירות לכיוון מובילי הקטגוריה, וזהו בפירוש מהלך מעניין.


הונדה FR-V. שישה מקומות

 

המיניוואן הקומפקטי של הונדה, שלו שישה מקומות ישיבה, הגיע לארץ עד כה בגרסה ידנית בלבד. אם לא די בכך הוא גם סבל ממחירים גבוהים באופן מופרז שקרבו אותו לכלי רכה גדולים כמו קאיה קרניבל. עם קלפי פתיחה כאלה אין זה מפתיע שמכירותיו היו נמוכות ושהוא הפך נדיר על כבישי הארץ.

 

הבשורות הטובות

אבל כעת המשחק משתנה: ה-FR-V קיבל את מנוע ה-1.8 ליטר החדש (140 כ"ס) שהוצג בסיוויק וגם את אותה תיבה אוטומטית עם חמישה הילוכים. עם שינוי זה נוספה גם רמת גימור פשוטה יותר המכונה טרנד, שמחירה 151,000 שקלים. ובכל זאת לא מדובר בגרסה "מופשטת". ה-FR-V כולל שש כריות אוויר, בקרת יציבות, מערכת שמע ובקרת אקלים, לצד יתר האבזור החשמלי המקובל. למעשה, מבחינת הנתונים הראשוניים היא נראית משתלמת יותר משמעותית מגרסת הקומפורט שתעלה 165,000 שקלים.


 

כדי לשים דברים בפרופורציה, יש לזכור שה-FR-V נחת כאן עם מחיר התחלתי של 170,000-175,000 שקלים לגרסת ה-1.7 ליטר הידנית (שהייתה פחות מצוידת). עם הגעת הגרסה האוטומטית יופסק גם שיווק גרסת ה-2.0 ליטר (193,000 שקלים בעבר).

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים