שתף קטע נבחר

גידול של 40% ברווח הנקי של H&O ב-2006

הסתכם ב-10.2 מיליון שקל. הרשת תחלק דיבידנד לבעלי מניותיה בסך 4 מיליון שקל. מחזור המכירות השנתי הסתכם ב-411.8 מיליון שקל, גידול של 11%

רשת האופנה H&O מדווחת לראשונה על רווח נקי דו-ספרתי שהסתכם ב-10.2 מיליון בשנת 2006, עלייה של 40% לעומת שנת 2005. הרשת תחלק דיבידנד לבעלי מניותיה בסך 4 מיליון שקל.

 

הרווח הנקי ברבעון האחרון של 2006 הסתכם ב-9.12 מיליון שקל, ירידה של 9% לעומת הרבעון המקביל ב-2005. הרשת מפסידה בתחום ההנעלה.

 

מחזור המכירות השנתי של הרשת הסתכם ב-411.8 מיליון שקל, גידול של 11% לעומת התקופה המקבילה ב-2005. מחזור המכירות ברבעון הרביעי הסתכם ב-116.7 מיליון שקל, עלייה של 3.5%.

 

הגידול במחזור המכירות נובע מפתיחת 3 חנויות חדשות בשנת 2005, אשר הפיקו מכירות מלאות ב-2006, לצד המשך גידול המכירות בחנויות זהות.  

 

יו"ר הדירקטוריון קיבל משכורת של 1.31 מיליון שקל (לא כולל הטבה המגולמת בהקצאת 51 אלף מניות החברה), המנכ"ל, ניצן הדס, נהנה ממשכורת של 1.22 מיליון שקל, סמנכ"ל הכספים - 697 אלף שקל, סמנכ"ל המסחר - 688 אלף שקל וסמנכ"ל תפעול ושירות - 613 אלף שקל.

 

עוזרת יו"ר הדירקטוריון נהנתה ממשכורת של 300 אלף שקל בשנת 2006.

 

בראשית ינואר השלימה H&O את רכישת TAGWOMAN כחלק ממגמת הצמיחה וההתרחבות העסקית של הרשת. יו"ר החברה, ד"ר ישראל פלג, אומר כי המגמה תמשך: " לאחר ארבע שנים רצופות של רווחיות, בכוונתנו להמשיך ולהרחיב את פעילות הרשת, בין היתר על ידי הגדלת מספר החנויות".

 

רשת האופנה H&O מפעילה 29 חנויות ברחבי הארץ ובהן מוצרי אופנה, הלבשה ואביזרים. הרשת נמצאת בשליטת קבוצת גאון אחזקות ומשפחת לבנת ונסחרת לפי שווי של 57 מיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים