שתף קטע נבחר

Cal: גידול של 17% ברווח הנקי ל-126 מיליון שקל

תוצאות שיא לחברת כרטיסי האשראי השנייה בגודלה בישראל: ההכנסות הגיעו ל-802 מליון שקל, גידול של 14% לעומת 2005. במהלך השנה חילקה החברה דיבידנד בסך של 110 מיליון שקל. לחברה 1.33 מיליון כרטיסים ו-50 אלף בתי עסק עמם היא סולקת

תוצאות שיא ל-Cal, חברת כרטיסי האשראי השנייה בגודלה בישראל, שסיימה את שנת 2006 עם רווח נקי של 126 מיליון, גידול של 17% לעומת שנת 2005. ההכנסות הגיעו ל-802 מליון שקל, גידול של 14% לעומת 2005.

 

השיפור בהכנסות החברה נובע בעיקרו מגידול במחזורי ההנפקה והסליקה ומגידול בהיקף האשראי הצרכני. בסוף שנת 2006 עמד האשראי שהעמידה Cal ישירות ללקוחותיה, שלא באמצעות הבנקים, על 922 מיליון שקל, גידול של 64% לעומת 2005.

 

במהלך השנה חילקה החברה דיבידנד בסך של 110 מיליון שקל. סך המאזן של Cal לסוף 2006 עומד על כ-6 מיליארד שקל, שיפור של 11% לעומת 2005. 

 

ההוצאות התפעוליות הגיעו בשנת 2006 ל-276 מיליון שקל, עליה בשיעור של 12%. הוצאות המכירה ושיווק הגיעו ל-123 מליון שקל, עלייה בשיעור של 17%.

 

נתח השוק של Cal בסוף 2006 עומד על כ-28% עם 1.33 מיליון כרטיסים ו-50 אלף בתי עסק עמם היא סולקת. 

 

רו"ח שלמה זהר, יו"ר דירקטוריון Cal, אמר: "שנת 2006 התאפיינה בפיתוח שוק האשראי הצרכני החוץ בנקאי. החברה רואה בשוק האשראי הצרכני החוץ בנקאי את מנוע הצמיחה העיקרי של Cal בשנים הבאות".

 

בעז צ'צ'יק, מנכ"ל Cal, ציין כי "מאיצי הערך שיצרה החברה, כרטיסי ה- revolving (האקטיב - כרטיס אשראי מתגלגל), פתרונות אשראי מתקדמים ללקוחות פרטיים ולבתי עסק, מועדונים כערוצי הפצה חוץ בנקאיים ושיתופי פעולה אסטרטגיים, המשיכו להתחזק".

 

חברת Cal נמצאת בבעלות דיסקונט (69%), הבינלאומי (26%) והראל השקעות (5%). בתחילת החודש הודיעו הבנקים כי חתמו על הסכם לרכישת אחזקות חברת הביטוח הראל. עם השלמת העסקה יחזיק דיסקונט ב-71.8% ממניות Cal והבינלאומי ב-28.2% ממניות החברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בועז צ'צ'יק, מנכ"ל Cal
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
שלמה זהר, יו"ר Cal
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
מומלצים