שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    גוגל רוכשת את DoubleClick עבור 3.1 מיליארד דולר
    מדובר ברכישה היקרה ביותר בתולדות גוגל. החיבור בין גוגל ל-DoubleClick ייצור רשת פרסום מקוונת חסרת תקדים בגודלה. המפסידה הגדולה: מיקרוסופט

    גוגל ממשיכה להרחיב את רשת הפרסום המקוונת שלה באמצעות רכישה חסרת תקדים. החברה הודיעה כי תשלם 3.1 מיליארד דולרים במוזמן כדי לרכוש את DoubleClick, חברת הטכנולוגיה לניהול פרסומות הגדולה ברשת.

     

    שתי החברות הכריזו על העסקה לאחר סגירת המסחר בבורסה בארה"ב ביום ו'. מועצות המנהלים של גוגל ו-DoubleClick אישרו את הרכישה, שצפויה להיחתם עד סוף השנה.

     

    DoubleClick, הפועלת מניו יורק, מגישה ללקוחותיה - אתרי אינטרנט - פרסומות המוצגות

    משרתיה. החברה מאפשרת ללקוחות לעקוב אחר הצלחת הפרסומות. DoubleClick מטפלת גם בפרסום בדפי חיפוש, אשר גוגל הפעה לעסק מצליח במיוחד.  

     

    תחרות עזה ניטשה על רכישת DoubleClick בין גוגל למיקרוסופט - המתחרה הגדולה, שהפכה למפסידה הגדולה ביותר מהעסקה. ההצעה הזוכה של גוגל גבוהה כמעט פי שלושה מהסכום שגייסה DoubleClick כאשר הפכה לחברה פרטית ב-2005 - 1.1 מיליארד דולר.

     

    מדובר ברכישה היקרה ביותר בתולדות גוגל, הרבה יותר מה-1.8 מיליארד דולרים ששילמה החברה עבור אתר שיתוף הווידאו YouTube בשנה שעברה.

     

    רשת פרסום חסרת תקדים

    על אף שגוגל חולשת על חלק הארי של שוק הפרסום במנועי חיפוש, הטכנולוגיה של DoubleClick ורשת הלקוחות שלה תסייע לה להתרחב מעבר למודעות מילים פשוטות, ותאפשר לה להתמחות גם בפרסום מולטימדיה.

     

    החיבור בין גוגל ל-DoubleClick ייצור רשת פרסום מקוונת חסרת תקדים בגודלה, שתציע לקוני

    מדיה ומוכרים (אתרי אינטרנט החברים ברשת הפרסום) כלים אטרקטיביים יותר לניתוח הצלחת הפרסום, כמו גם אפשרות להגיע לקהל גדול בהרבה של גולשים.

     

    "תמיד שאפנו לשפר את הפרסום המקוון - פחות פולשני, יותר אפקטיבי והרבה יותר יעיל", מסר סרגיי ברין, ממייסדי גוגל, "ביחד עם DoubleClick, גוגל תהפוך את האינטרנט ליעיל יותר עבור משתמשי הקצה, מפרסמים ובעלי אתרים".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים