שתף קטע נבחר

ראלי הפירמידות: עוד יותר קשה

יום של סיוט הפתיע את משתתפי ראלי הפירמידות, וככל הנראה גם את מארגניו, שנאלצו לחלץ מספר משתתפים בעזרת מסוק. לקבוצת הישראלים שלום

התיאורים הצבעוניים בספר הדרך לא הסגירו את רמת הקושי של היום השישי בראלי הפירמידות. על הנייר זה נראה אפילו קל: 114 ק"מ של קטע מיוחד, חלקו בחולות, חלקו על סלעים וקטע קישור "קצרצר" באורך 120 ק"מ. טיול בפארק. ברור שלאחר הקדמה שכזו צריך לבוא א ב ל גדול. זה הגיע בצורת דיונות טובעניות, יותר מכל אלה בהן נתקלו עד כה המתחרים. אתם יודעים, מסלול שמפריד בין טובים, לטובים פחות.


 

שעתיים לאחר הזינוק לספיישל, חצה את קו הסיום הרוכב האיטלקי פרנקו פיקו, כאשר זמן קצר אחריו הגיעו אלי אוחיון ובן רובינשטיין. השניים זינקו אחריו, ולכן הוכרזו כמנצחי הספיישל, ועלו למקום חמישי בדרוג הכללי של הראלי. שאפו גדול. שאר רוכבי הטרקטורונים הישראלים רשמו זמנים טובים, תוך שהם עושים שימוש ביכולת הטובה של טרקטורון לנוע בתנאים חוליים-טובעניים. עבור שאר המתחרים ומלווי הראלי, הפך קטע הספיישל ה"קל" לסאגה מתמשכת של שקיעות, חילוצים ואפיסת כוחות.

 

אחד מאותם חסרי כוח הוא טיירי פוז'ולי, שעצר לתקן תקלה במרחק כקילומטר מקו הסיום של הקטע. רוכב שהגיע לסיום דיווח שראה את הצרפתי בדרך, ובן רובינשטיין יצא לסייע לו. כאשר הגיע אל פוז'ולי, מצא אותו שרוע על החול החם במצב של כמעט-עילפון. בן הזעיק מייד רופא, שכנראה מנע הרעה במצבו של הרוכב.


 

אגב, קבוצת המטיילים הישראלים שמלווה את הראלי, עסקה אף היא בפעולות חילוץ והצלה. אורי איילון זיהה שני אופנועים מיובשים ובאפיסת כוחות ועזר להם. את הראשון חילצה הקבוצה, השני נזקק לסיוע מוסק.

 

ארוך ועבה

עם ריח הסיום מתקרב לנחיריים, מחר צפוי יום שנראה קשה ביותר. ספיישל באורך של 250 ק"מ יפתח את היום, חלקו מהיר ביותר וחלקו עובר לאורך שרשרת הדיונות הגדולה במצרים. המתחרים יאלצו להתמודד שוב עם תנאי שטח קשים, כאשר החום מגיע ליותר מ-40 מעלות בצל. וכמובן, אין כל צל בנמצא.


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוצים גם, נכון?
צילום: רני פלג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים