שתף קטע נבחר

רכישת TAGWOMAN העבירה את H&O להפסד

רשת האופנה H&O מפרסמת לראשונה דו"חות כספיים הכוללים את תוצאות רשת TAGWOMAN שרכישתה הושלמה בינואר. ההכנסות הסתכמו ברבעון הראשון של 2007 ב-114 מיליון שקל, עלייה בשיעור של 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ההפסד הסתכם ב-2.48 מיליון שקל, לעומת הפסד בסך 3.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד

מכירות רשת האופנה H&O הסתכמו ברבעון הראשון של 2007 ב-114 מיליון שקל, עלייה בשיעור של 3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לראשונה כוללים הדו"חות גם את תוצאות הפעילות של רשת TAGWOMAN שאת רכישתה (63.25%) השלימה בינואר האחרון.

 

ההפסד ברבעון הראשון של השנה הסתכם ב-2.48 מיליון שקל, לעומת הפסד בסך 3.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בניכוי השפעת תוצאות רכישת TAGWOMAN תמורת כ-14 מיליון שקל, היתה הרשת מסיימת את הרבעון באיזון תפעולי, לראשונה מזה שנים רבות.

 

את עיקר העלייה במכירות ניתן לייחס למגזר ההלבשה שסיכם את הרבעון הראשון של 2007 עם מחזור מכירות בסך כ-88.1 מיליון שקל, עלייה של 18% לעומת הרבעון הראשון של 2006.

 

העלייה במחזור המכירות הושפעה גם מכך שחג הפסח חל השנה בתחילת אפריל והמכירות לקראת החג נכללו ברבעון הראשון של השנה.

 

הרווח הגולמי ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-42.7 מיליון שקל, עלייה של כ-15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O אמר כי "הרשת נמצאת בהמשך תנופת צמיחה. תוצאות הפעילות מראות כי צמצמנו במידה ניכרת את ההפסדים העונתיים המאפיינים את הרבעון הראשון של השנה. זאת, לאחר שנת 2006, שהיוותה שנת שיא בפעילותה של הרשת לאחר ארבע שנים רצופות של רווחיות, שאפשרה את התרחבותה העסקית של הרשת".

 

רשת האופנה H&O מפעילה כיום 29 חנויות, נוסף על 25 חנויות של רשת TAGWOMAN, הפרוסות ברחבי הארץ. מניות החברה נסחרות בבורסה לפי שווי שוק של 92 מיליון שקל.

 

H&O סיימה את שנת 2006 עם רווח נקי של 10.2 מיליון שקל, עלייה של 40% לעומת שנת 2005. מחזור המכירות השנתי של הרשת הסתכם ב-411.8 מיליון שקל, גידול של 11% לעומת 2005. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מילי אביטל שלט חוצות H&O
ד"ר ישראל פלג, יו"ר החברה
מומלצים