שתף קטע נבחר

קסטרו: גידול של 20% בהכנסות הרבעון

הכנסות חברת האופנה שבשליטת המשפחות רוטר וקסטרו, הסתכמו ברבעון הראשון ב-142.2 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם ב-8.4 מיליון שקל, גידול של 13.1%. הגידול במכירות נבע משיפור במכירות בישראל שהושפע בחלקו מעיתוי חג הפסח וכן מגידול בפעילות החברה בחו"ל

חברת מוצרי האופנה קסטרו, שבשליטת המשפחות רוטר וקסטרו, סיימה את הרבעון הראשון של 2007 עם הכנסות של 142.2מיליון שקל, גידול של 20.1% לעומת 118.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

הגידול במכירות נובע משיפור במכירות בישראל שהושפע בחלקו מעיתוי חג הפסח ומגידול בפעילות החברה בחו"ל.

 

הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב-8.4 מיליון שקל, לעומת 7.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 13.1%. הרווח למניה ברבעון הסתכם ב-1.41 שקל למניה, לעומת 1.03 שקל למניה בתקופה המקבילה אשתקד וכ-7.28 שקל למניה בשנת 2006 כולה.

 

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-17.3 מיליון שקל, לעומת כ-10.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-64%.

 

הרווח הגולמי ברבעון היווה כ-57.5% מהמכירות, לעומת כ-57% ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווח הגולמי נובע, בין היתר מירידת שער הדולר, אשר הוזילה את עלות המוצרים המיובאים מחו"ל וקוזזה בחלקה עקב עלייה בתמהיל במכירות הסיטונאיות בעלי שיעור רווחיות נמוך יותר.

 

לרשת קסטרו 142 חנויות בישראל ובחו"ל - גרמניה ,רוסיה, אוקראינה, ריגה, שוויץ, רומניה ותאילנד. מספר החנויות המופעלות כיום על ידי זכיינים בחו"ל עומד על 47. בנוסף מופעלות על ידי זכיין בתאילנד 4 חנויות המנוהלות כמתחם בתוך חנות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גבי רוטר, מנכ"ל קסטרו
צילום: אבי ולדמן
חנות קסטרו
צילום: אבי ולדמן
מומלצים