שתף קטע נבחר

מנויי אורנג': רוצים כבל? תשלמו!

בחברת פרטנר החליטו לגבות 15 שקלים על כבל סטנדרטי למכשיר סלולרי, המשווק כחלק בלתי נפרד מהערכה בחנויות פרטיות

חברות הסלולר מרוויחות סכומי עתק מדי רבעון, וזו לא בשורה חדשה. מה שמקומם כל פעם מחדש אלה הטריקים הקטנים המאפשרים להן "לחלוב" עוד כמה שקלים מהצרכן.

 

לאחרונה רכשתי לבתי מכשיר סמסונג E250 ברשת אורנג'. לאחר ששבה מבילוי עם חברה היא ביקשה להעביר את התמונות שצילמה למחשב האישי שלה - אך בערכת המכשיר חסר כבל ה-Data להעברת הנתונים.

 

חשבתי לעצמי שבוודאי נפלה טעות. צלצלתי לפרטנר ואז התברר לי שהטעות היא שלי. הוסבר לי כי הכבל לא מגיע עם הערכה ואם ארצה לרכוש אותו אאלץ להיפרד מ-15 שקלים.

 

בתשובה לשאלתי מדוע לא מסופק הכבל חינם נאמר לי כי כבל שכזה מצורף רק בערכות מכשירי דור שלישי – טיעון מוזר למדי. ביררתי בחנות פרטית המשווקת את הטלפון, שם נאמר לי כי הכבל מצורף לערכה המיובאת מחו"ל (האזינו לשתי השיחות באמצעות הנגן). 

 

 

בשורה התחתונה – מישהו שם בפרטנר כנראה מקבל משכורת על פתיחת הקופסה המקורית, הוצאת הכבל ומכירתו כאביזר נלווה.

 

להגנתה של פרטנר אפשר לומר, כי החברה מסבסדת את המכשירים עבור המנויים, ומוכרת אותם במחיר זול יותר לעומת משווקים פרטיים.

 

מחברת פרטנר נמסר כי ערכת מכשיר E250 מופצת על ידי היצרן ללא כבל נתונים המייקר את מחיר הערכה. ללקוחות המעוניינים לבצע העברת קבצים בין המכשיר והמחשב מציעה פרטנר אפשרות לרכוש הכבל.

    

במסגרת מדור "שימוש הוגן" נטפל בתלונות צרכניות ונעלה לדיון נושאים עקרוניים. נפגעתם משירות לקוי של ספק האינטרנט? קניתם מודם או מעבד וגיליתם שעבדו עליכם? פנו אלינו באמצעות הטופס הזה וננסה לעזור.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים